شوک توییتری معاون پلیس دبی به مردم امارات

شوک توییتری معاون پلیس دبی به مردم امارات
شنبه 8 شهريور 1393 - 17:37

العالم - در پی پیروزی مقاومت فلسطین در غزه در مقابل جنگ وحشیانه رژیم صهیونیستی، معاون پلیس دبی در تازه ترین یادداشت تویتری خود با حمله بی رحمانه به جنبش مقاومت اسلامی حماس، مردم امارات و دیگر اعراب را شوکه کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری العالم، درحالی که نتایج نظرسنجی های اسرائیلی ها و اظهارات صریح مقام های صهیونیستی، تاکیدی است بر شکست صهیونست ها در مقابل مقاومت فلسطین، "ضاحی خلفان" معاون امنیتی پلیس دبی در تازه ترین یادداشت خود در توئیتر، انتقادات غیرموجهی علیه حماس مطرح کرد.

این درحالی است که بر اساس نتایج نظرسنجی های صهیونیست ها، 59 درصد از پرسش شوندگان اسرائیلی، جنگ ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه را شکست خورده می دانند، تنها 26 درصد معتقد به پیروزی رژیم صهیونیستی و 16 درصد از پرسش شوندگان نیز عقیده دارند که حماس در این جنگ پیروز شده است.

اما خلفان در یادداشت های اخیر خود با تمسخر نوشته است: دوستی که در مذاکرات فلسطینی ها با مقام های صهیونیست حضور داشت به من گفت: صهیونیست ها گفتند توبه کرده ایم و هرگز به حماس حمله نخواهیم کرد. حماس در این جنگ پیروز شده است، رئیس هیات مذاکره کننده اسرائیلی التماس می کرد که حماس آتش بس را بپذیرد زیرا مردم اسرائیل شب ها از ترس و وحشت حملات فلسطینی خواب نداشتند.

خلفان با بیان این که آتش بس پیروزی نیست، گفت: من فقط برای شهدا خوشحالم . من خوشحالم که رژیم اشغالگر دست از کشتار بیشتر انسان های بی گناه برخواهد داشت؛ اما پیروز نشده ایم.

وی با ادعای این که رژیم صهیونیستی در اوج پیروزی های خود بر امت عربی و جهان و نه غزه، قرار دارد، افزود: حماس آفت مساله فلسطین و حامل مصائب فراوان است.

انتشار یادداشت اخیر خلفان با موج محکومیت گسترده مواجه شد و مردم امارات و سایر اعراب با دیدن یادداشت های وی با ابراز شگفتی از این سخنان و انگیزه هایی که در پس آن دنبال می شود، پرسیده اند، حال که دست کم حماس شکست نخورده و واکنش برخی مقام های عرب این گونه است، اگر مقاومت نابود شود، چه کار خواهند کرد؟

خلفان در یادداشتی دیگر در روز پنجشنبه نوشته بود: ثابت شد که حماس به عنوان یک سازمان شکست خورده و پایان یافت و دیگر توان لازم برای تشکیل دولت فلسطینی را ندارد و به همین علت برای بلعیدن بخشی از صحرای سینا و انحصار قدرت به اخوان المسلمین نزدیک شد.

نظامیان صهیونیست که ادعا دارند جزو قدرتمندترین ارتش های جهان هستند، در تازه ترین جنایت خود در غزه بیش از دو هزار فلسطینی از جمله شمار زیادی زن و  کودک را به شهادت رساندند، ده ها هزار منزل مسکونی را ویران، حدود ده هزار نفر را زخمی کردند و موجب آوارگی صدها هزار فلسطینی به مدت 50 روز شدند، اما نتوانستند بیش از چند متر در نوار غزه پیشروی کنند.

از سوی دیگر بسیاری از صهیونیست ها نیز اذعان می کنند که حماس از این جنگ سربلند و قدرتمندتر و با بیشترین مقبولیت و مشروعیت اخلاقی در سطح جهان خارج شد.

پربیننده ترین خبرها