پاکسازی سد عظیم و هلاکت سرکرده عربستانی داعش

پاکسازی سد عظیم و هلاکت سرکرده عربستانی داعش
چهارشنبه 12 شهريور 1393 - 19:49

نیروهای ارتش عراق با حمایت گردان های دفاع مردمی، سد عظیم و مناطق اطراف آن در استان دیالی را از وجود تروریست های داعش پاکسازی کرده و سرکرده این گروهک در منطقه مذکور را به هلاکت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع نظامی عراقی اعلام کرد، نیروهای لشکر پنجم ارتش عراق با همکاری نیروی هوایی ارتش، سد عظیم و مناطق اطراف آن را از وجود عناصر گروهک تروریستی داعش پاکسازی کرده و شماری از عناصر این گروهک تروریستی از جمله سرکرده آن در منطقه مذکور را به هلاکت رسانده و خودروهای آنها را به آتش کشیدند.

نیروهای ارتش عراق، با پشتیبانی گردان های دفاع مردمی، ضربات کشنده ای را به تروریست های داعش وارد کرده و توانستند ابتکار عمل را به دست گیرند و تروریست ها را از منطقه تحت کنترلشان بیرون برانند.

در همین راستا دستگاه اطلاعاتی ارتش عراق از کشته شدن شماری از تروریست های داعش از جمله یکی از سرکردگان عربستانی این گروهک بر اثر بمباران هوایی ارتش در فلوجه خبر داد.

یک منبع دستگاه اطلاعاتی ارتش اعلام کرد: نیروی هوایی با همکاری این نهاد ضربات مهلکی را به محل تجمع سران تشکیلات تروریستی داعش در شهر فلوجه وارد کرد که بر اثر آن 45 تروریست از جمله یکی از سرکردگان عربستانی این گروهک به هلاکت رسیدند و چهار خودروی آنها نیز منهدم شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها