هلاکت دهها تروریست نزدیک مرز سوریه و لبنان

هلاکت دهها تروریست نزدیک مرز سوریه و لبنان
پنج‌شنبه 13 شهريور 1393 - 20:29

ارتش سوریه در منطقه القلمون نزدیک مرز این کشور با لبنان 20 دستگاه خودروی گروه تروریستی جبهه النصره را زیر آتش گرفت و ده ها تروریست را به هلاکت رساند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش در منطقه خان الشیح استان ریف دمشق نیز در عملیاتی تعدادی تروریست را از پا در آورد.

بنابر این گزارش، دو گروه تروریستی نیز به نام الجراح و جبهه النصره در شهر الزبدانی استان ریف دمشق با همدیگر درگیر شدند که گزارش ها حاکی از درگیری سنگین بین آنان است ولی هنوز خبری درباره تلفات احتمالی این درگیری ها منتشر نشده است.
ارتش سوریه در اطراف شهر دمشق – پایتخت – همچنان به عملیات در مناطق حطیط الجرش، زبدین و دیر العصافیر با گروه های تروریستی ادامه می دهد.
ارتش سوریه در منطقه جوبر نیز پیشروی کرد و گزارش منابع نظامی حاکی از نزدیکی سرکوب تروریست ها در این منطقه است.
ارتش همچنین مواضع تروریست ها را در مناطق داعل و انخل استان درعا زیر آتش توپخانه گرفت و منهدم کرد.
سلیم حربا کارشناس نظامی در مصاحبه با العالم گفت: ارتش سوریه به عملیات خود همچنان ادامه می دهد و کنترل امور را در دست دارد و در سراسر کشور تلفات و خسارات سنگینی به گروه های تروریستی وارد کرده است.
حربا افزود: گروه های تروریستی در غرب شهر درعا، حومه شهر قنیطره، شمال شهر حمص، شمال شهر حماه و حومه شهر ادلب، شرق شهر رقه، استان دیر الزور و نزدیک مرزهای عراق متحمل ضربات شکننده ای از ارتش سوریه شده اند.
MKH-4-07:42

پربیننده ترین خبرها