دعوت از سرکرده داعش برای مناظره

دعوت از سرکرده داعش برای مناظره
شنبه 15 شهريور 1393 - 21:01

العالم - خانواده خبرنگار آمریکایی که عناصر داعش او را سربریدند، "ابوبکر بغدادی" سرکرده این گروهک تروریستی را به مناظرۀ فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خانواده "استیون ساتلوف" که یکی از عناصر داعش، او را در مقابل دوربین سربرید، این اقدامات داعش را از آموزه های سرشار از رحمت و رأفت اسلام به دور دانست و ابوبکر بغدادی سرکردۀ این گروهک تروریستی را به مناظره درباره دین اسلام دعوت کرد.

سازمان تروریستی داعش، سه شنبۀ گذشته تصاویری از سربریدن دومین خبرنگار آمریکایی پخش کرد که مقام های  آمریکایی، روز چهارشنبه صحت آن را تایید کردند.

"باراک بارفی" دوست ساتلوف که در زمان حاضر نقش سخنگوی خانواده او را بر عهده دارد، بیانیه ای به زبان انگلیسی دربارۀ ساتلوف تهیه کرده که در آن آمده است: او بین دو جهان معلق بود، اما در نهایت مجذوب جهان عرب شد.

بارفی که از مقابل منزل خانواده ساتلوف در حومه ایالت میامی سخن می گفت، افزود: ساتلوف جنگ طلب نبود، او فقط می خواست صدای کسانی باشد که صدای آن ها به گوش جهانیان نمی رسد.

بارفی که زبان عربی تدریس می کند و در موسسه نیوامریکا فاندیشن در واشنگتن به کار مشغول است، سپس به زبان عربی گفت: استیو، در راه خدا "شهید" شد.

وی سپس خطاب به ابوبکر بغدادی گفت: وای بر تو. گفته بودی که ماه رمضان، ماه رحمت است، پس رحمت ِ تو چه شد؟

بارفی در ادامه گفت: خداوند، ستمکاران را دوست ندارد؛ من حاضرم بدون شمشیر با تو مناظره کنم، منتظر پاسخ تو خواهم ماند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها