تروریست های داعش دو پزشک زن را اعدام کردند

تروریست های داعش دو پزشک زن را اعدام کردند
شنبه 15 شهريور 1393 - 21:22

العالم - گروه تروریستی داعش در دو روز گذشته 6 نفر را در عراق اعدام کرد که در میان آنها دو پزشک زن نیز وجود داشتند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروهک تروریستی داعش دو پزشک زن را که از درمان تروریست ها خودداری کردند، مقابل خانه هایشان اعدام کرد.

فرانس پرس به نقل از منابع امنیتی و شاهدان عینی گزارش کرد : این دو پزشک عراقی به دلیل آنکه از درمان تروریست های داعش خودداری کردند با یورش تروریست ها به خانه شان مواجه شدند؛ یک زن عراقی دیگر که نامزد انتخابات پارلمان این کشور بود نیز در مقابل خانه اش اعدام شد.

عناصر گروهک تروریستی داعش این سه زن عراقی را مقابل خانه هایشان به ضرب گلوله به قتل رساندند و پس از انتقال اجساد آنها به پزشکی قانونی از تحویل اجساد به خانواده هایشان نیز جلوگیری کردند.

علاوه بر این تروریست های داعش سوار بر زره پوش ها و خودروهای نظامی عصر جمعه منزل شیخ میسر فرمان الوکاع یکی از بزرگان قبیله الجبور در منطقه القیاره را به محاصره درآوردند و او و دو برادرش را در مقابل خانه شان اعدام کردند.

الوکاع نیز دیگر نامزد انتخابات پارلمان عراق است که در روستای الحود در 60 کیلومتری جنوب موصل سکونت داشت.

عناصر داعش سپس خانه او و برادرانش را منفجر کرده و همه خودورهای متعلق به آنان را به آتش کشیدند.

عناصر گروهک تروریستی داعش هر فردی را که مظنون به همکاری با دولت بغداد باشد یا با اقدام های آنها مخالفت کند، به قتل می رسانند.

در یک روستای سنی نشین نزدیکی الحویجه در غرب شهر کرکوک نیز پس از آن که جوانان روستا پرچم گروهک تروریستی داعش را به آتش کشیدند، تروریست ها 50 نفر از آنها را ربوده و به قتل رساندند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها