سفر خواننده بدنام آمریکایی به دبی

سفر خواننده بدنام آمریکایی به دبی
دوشنبه 17 شهريور 1393 - 11:28

درحالیکه چند روز به آغاز برنامه‌های یک خواننده بدنام آمریکایی در دبی باقیمانده است؛ بحث و جدلها در شبکه‌های اجتماعی درباره دلیل موافقت با ورود این خواننده زن بالا گرفته است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، یک خواننده زن آمریکایی به نام "لیدی گاگا" قرار است ظرف چند روز آینده کنسرت خود را در دبی آغاز کند؛ این درحالی است که این خواننده پاپ به دلیل نوع نامناسب پوشش، انتشار تصاویر برهنه و حتی بی احترامی به نمادهای مسیحیت در آمریکا بحث و جدلهای فراوانی را به راه انداخته است.
این نخستین بار است که این خواننده بدنام آمریکایی در منطقه خلیج فارس برنامه اجرا می‌کند، و ایستگاه بعدی وی نیز پس از دبی، اراضی اشغالی فلسطین است.
وی در دو ویدیوی کوتاه از مردم در امارات و اراضی اشغالی فلسطین خواسته است در برنامه های او حضور یابند؛ البته تفاوت این دو ویدیو در نوع پوشش وی بود به صورتیکه در ویدیوی نخست به ظاهر پوشیده و در ویدیو دوم تقریبا برهنه است.
فعالان اماراتی و عرب در شبکه‌های اجتماعی، به شدت مخالفت خود را با اجرای برنامه های این خواننده آمریکایی در دبی اعلام کردند.
با وجود سیل اعتراضها و مخالفتها با سفر لیدی گاگا به امارات، شبکه‌های وابسته به عربستان سعودی در دبی نیز در حال تبلیغ برنامه‌های این خواننده بدنام آمریکایی هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها