در دیدار سید حسن نصرالله و میشل عون چه گذشت

در دیدار سید حسن نصرالله و میشل عون چه گذشت
سه شنبه 18 شهريور 1393 - 14:45

سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان و میشل عون رئیس فراکسیون اصلاح و تغییر این کشور در خصوص اوضاع لبنان و منطقه بحث و گفت‌وگو و بر لزوم مقابله با تروریسم تاکید کردند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در این دیدار دبیرکل حزب الله لبنان و میشل عون، درباره اوضاع آن کشور و منطقه و به ویژه تروریسم رژیم صهیونیستی و تهدیدات و جنایت‌های این رژیم، و خطر موج تروریسم تکفیری بحث و گفت‌وگو، و بر ضرورت مقابله با آن تأکید کردند.
طرفین همچنین تأکید کردند که دیدگاه‌های قبلی آن‌ها در خصوص خطرات و میزان پیش بینی این خطرات و همچنین هشدارهایشان درباره دو دستگی‌ها و اختلافات فرقه‌ای در لبنان و تقسیم‌ها در منطقه درست بوده است؛ و امروزه بیش از پیش صحت تأکید آنها بر ضرورت تفاهم با هدف تقویت وضعیت داخلی در مقابل فتنه به اثبات رسیده است.
سید حسن نصر الله و میشل عون بر مطابقت دیدگاههایشان درباره خطر تروریسم و ضروری بودن مقابله با آن با کلیه روش ها از جمله تقویت وحدت ملی و ایجاد ثبات داخلی و برپایی نظام سیاسی براساس مبانی پیمان های مسالمت جویانه تأکید کردند.
در این دیدار جبران باسیل، وزیر خارجه لبنان، حسین الخلیل، معاون سیاسی سید حسن نصرالله و وفیق صفا، مسئول کمیته ارتباط و هماهنگی حزب الله حضور داشتند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها