فیلم اختصاصی از نبرد عراقیها با داعش در ضلوعیه

چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 11:07

صلاح الدین – العالم- عملیات نیروهای ارتش عراق برای مقابله با تروریستهای داعش در اطراف منطقه ضلوعیه در استان صلاح الدین ادامه دارد.

"محمد الربیعی" خبرنگار شبکه العالم که نیروهای عراقی را در این عملیات همراهی کرده، روز چهارشنبه گزارش داد: عشایر شهر جبور نیروهای ارتش را در این عملیات پشتیبانی می کنند.
بر اساس این گزارش، اکنون پل منطقه "الجسر"، تنها راه ارتباطی باقیمانده برای اهالی منطقه ضلوعیه است.
خبرنگار العالم ادامه داد: این پل مهمترین هدف تروریستهای داعش است و آنان قصد دارند به هدف محاصره کامل شهر ضلوعیه، این پل را به وسیله خمپاره تخریب کنند.
یکی از افسران عملیاتی ارتش به خبرنگار العالم گفت: اوضاع را تحت کنترل داریم؛ و نیروهای عراقی در حال درگیری با تروریستها نزدیک پل ضلوعیه هستند.
وی افزود: ما این پل را به تروریستها نمی دهیم؛ و با پشتیبانی افراد عشیره بنی سعد که در حال حمایت از عشیره جبور هستند، به عملیات ادامه می دهیم.
نیروهای عراقی با پشتیبانی افراد عشایر، در جبهه شمالی شهر ضلوعیه به شدت با تروریستهای داعش درگیر هستند؛ داعش بر مناطق خزرج و البوجواری که در جبهه شمالی ضلوعیه قرار دارد، تسلطه یافته است.
یکی از نیروهای عراقی به خبرنگار العالم گفت: با کمک خدا و تلاش مردم خیر و مجاهدان، اجازه نمی دهیم که هیچکدام از داعشیها به اینجا برسند.
به عقیده ناظران، موقعیت جغرافیایی شهر جبور به ضرر تروریستهای داعش تمام شده است؛ و البته با کمک ارتش اهالی جبور به زودی از این تهدید رهایی خواهند یافت.
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها