در دیدار نخست وزیر عراق با فرماندهان نظامی چه گذشت؟

در دیدار نخست وزیر عراق با فرماندهان نظامی چه گذشت؟
چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 11:21

نخست وزير عراق در ديدار با فرماندهان نظامي و امنيتي اوضاع این كشور را بررسی كرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حیدر العبادی" دیروز (سه شنبه) در نشستی با حضور فرماندهان نظامی و امنیتی، راهکارها و تدابیر امنیتی لازم برای تسلط بر اوضاع کشور و آزادسازی مناطق از اشغال گروه تروریستی داعش و نابودی آن را بررسی کرد.
دفتر مطبوعاتی نخست‌وزیر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: نخست وزیر در این نشست پیروزی‌های نیروهای مسلح، نیروهای قهرمان مردمی و همه نیروهای فعال در جنگ علیه گروه تروریستی داعش را تبریک گفت و خواستار تقویت اراده همگانی برای تحقق پیروزی کامل علیه تروریسم شد.
العبادی با بیان دیدگاه‌‌‌ها و راهبرد‌های خود برای کنترل اوضاع امنیتی کشورش خاطرنشان کرد: تهدیدهای امنیتی یکی از مهم‌ترین چالش‌های فراروی عراق است و دولت تلاش خواهد کرد با استراتژی جدید و از طریق همکاری همگانی، امنیت را به بازگرداند.
العبادی از نیروهای امنیتی خواست با شهروندان بر اساس اصول انسانی برخورد کنند، و از شهروندان نیز خواست با نیروهای امنیتی همکاری کنند و آنها را یاری دهند.
در این نشست فرماندهان امنیتی عراق هم گزارشی درخصوص اوضاع امنیتی کشور و تحرکات نیروهای نظامی برای پاکسازی مناطق تحت تسلط تروریست‌های داعشی ارائه کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها