حمله صهیونیست ها به مسجد الاقصی

حمله صهیونیست ها به مسجد الاقصی
پنج‌شنبه 20 شهريور 1393 - 08:02

العالم - شهرک نشینان صهیونیست و عناصر سازمان اطلاعات صهیونیستی تحت حمایت شدید نیروهای پلیس صهیونیستی از سمت باب المغاربه به مسجد مبارک الاقصی تعرض کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شاهدان عینی گفتند، شماری از شهرک نشینان صهیونیست قبل از ظهر امروز چهارشنبه به مسجد الاقصی یورش برده و در محوطه های مختلف آن اقدام به قدم زنی کردند.

همچنین منابع محلی اعلام کردند که گروهی از افسران سازمان اطلاعات صهیونیستی به مصلاهای مروانی، جامع قبلی و قبه الصخره در مسجد الاقصی تعرض کرده و به مدت یک ساعت تحت حمایت نیروهای پلیس صهیونیستی مشغول به قدم زنی در این اماکن بودند.

این منابع افزودند که صدها نفر از نمازگزاران فلسطینی در محوطه های مسجد الاقصی حضور داشتند و در اعتراض به تعرض صهیونیست ها فریاد الله اکبر سردادند. نیروهای پلیس صهیونیستی مستقر مقابل دروازه های مسجد الاقصی نیز کارت های شناسایی حاضران در مسجد الاقصی را تا زمان خروج نزد خود نگه داشتند.

لازم به ذکر است که صهیونیست ها هر روزه به مسجد الاقصی یورش می برند تا بدین گونه کم کم زمینه را برای سیطره کامل بر این مسجد و یهودی سازی آن و اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی آن میان مسلمانان و یهودیان فراهم کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها