داعش هشت نفر از اهل سنت را در موصل اعدام كرد

داعش هشت نفر از اهل سنت را در موصل اعدام كرد
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 11:44

گروه تروریستی داعش هشت نفر از ساکنان روستای الجماسه در شمال شرقی موصل (مرکز نینوا) را به بهانه همکاری با دولت عراق اعدام کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه عراقی سومریه نیوز به نقل از منابع امنیتی و شاهدان تأکید کدر: گروه داعش یک افسر عراق و هفت نفر از بستگانش را به اتهام همکاری و جاسوسی برای دولت و نیروهای پیشمرگه کرد اعلام کرد.
یک منبع امنیتی در استان کرکوک نیز گفت: عناصر داعش چهار نفر را به اتهام همکاری با دولت و تشکیل گروهی برای جنگ با آنها در جنوب غربی استان کرکوک اعدام کرد.
درهمین حال، گروهی از جنگجویان ایزدی نیز چهار تروریست داعش از جمله سه سوری را در کمینی نزدیک روستای بارا در منطقه سنجار به هلاکت رساندند.
حمله به مقرهای داعش در محله التحریر در مرکز شهر موصل نیز به هلاکت هشت تن از عناصر این گروه تروریستی منجر شد.
منابع امنیتی عراق گفتند: 15 تروریست داعش نیز در استان بغداد کشته شدند. درهمین حال، یک منبع وزارت دفاع عراق اعلام کرد که نیروی هوایی محل تجمع عناصر داعش درمنطقه الضابطیه در شمال غربی بغداد را هدف قرار داد و درجریان آن 15 تروریست به هلاکت رسیده و شماری هم زخمی شدند.
این درحالی است که عملیات ارتش عراق در منطقه ضلوعیه در استان صلاح الدین بعد از ورود یگان های نظامی بیشتر برای کمک به اهالی منطقه در برابر داعش ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها