سفیر صهیونیست‌ها استوارنامه خود را به "سیسی" داد

سفیر صهیونیست‌ها استوارنامه خود را به
دوشنبه 24 شهريور 1393 - 13:32

منابع سیاسی رژیم صهیونیستی، پس از تعیین "حاییم کورن" سفیر جدید این رژیم در قاهره، و ارایه استوارنامه به رییس جمهوری مصر، اعلام کردند: "اسراییل بسیار خرسند خواهد شد اگر مصریها سفیر خود را به تل آویو بازگردانند."

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "عاطف سالم" سفیر مصر در تل آویوحدود دو سال پیش و طی عملیات ستون ابر برای رایزنی به قاهره رفت وازآن زمان دیگر به اراضی اشغالی فلسطین بازنگشت.
با این حال سفیر جدید رژیم صهیونیستی، استوارنامه خود را در کاخ ریاست جمهوری قاهره به "عبدالفتاح سیسی" ارایه داد.
روزنامه صهیونیستی معاریو "کورن " سفیر جدید این رژیم در قاهره را از افراد برجسته و با تجربه وزارت خارجه و کارشناس مسایل خاورمیانه توصیف کرد؛ وی اولین سفیر رژیم صهیونستی در سودان جنوبی بود.

این روزنامه خاطرنشان کرد: "کورن از سه ماه پیش ماموریت خود را به عنوان سفیر در قاهره آغاز کرده و ارایه استوارنامه وی اشاره ای به آمادگی حکومت مصر برای ایجاد رابطه با اسراییل دارد."
گفتنی است از سه سال پیش تاکنون یعنی پس از حمله صدها جوان خشمگین به سفارتخانه رژیم صهیونیستی در قاهره، این رژیم ساختمانی به عنوان سفارتخانه درمصر ندارد و کورن در منزل خود در قاهره به ماموریت خود می پردازد.
سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی پس از ارایه استوار نامه سفیر جدید تل آویو در قاهره گفت: "اسراییل از این اقدام استقبال می کند و آن را روش جدید و آشکاری برای ایجاد روابط دوستانه دوجانبه می داند."

کورن تاکنون پستهای زیادی در نمایندگی های رژیم صهیونیستی در شیکاگو، نپال واسکندریه داشته، وی هم چنین ریاست کمیته اصلی کارمندان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی را نیز برعهده داشته است.
وی هم چنین مدتی ریاست بخش برنامه ریزی استراتژیک وزارت خارجه رژیم صهیونیستی که مهم ترین بخش در فرایند ترسیم نقشه امنیت خارجی این رژیم است، برعهده داشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها