طفره رفتن نظامیان صهیونیست از خدمت در یگان اطلاعاتی

طفره رفتن نظامیان صهیونیست از خدمت در یگان اطلاعاتی
شنبه 29 شهريور 1393 - 18:56

العالم - برخی از نظامیان صهیونیست فعال در یگان 8200 اطلاعاتی به علت فساد و فعالیتهای خارج از چارچوب و عرف اطلاعاتی این یگان، با ارائه نامه ای معافیت از خدمت در این یگان را خواستار شدند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، یکی از سربازانی که خواستار عدم خدمت در یگان اطلاعاتی 8200 شده بود، در این باره گفت: دستگاههای امنیتی اسرائیل از حکومتهای فاسد که از دمکراسی بدور است حمایت می کند. به افرادی که از ما انتقاد می کنند و اقدام ما را سیاسی تلقی می کنند می گویم، عملکرد یگان سیاسی است و ارتباطی با دفاع از نفس ندارد.

یکی دیگر از افرادی که درخواست خدمت نکردن در یگان 8200 ارائه داده بود، در این باره گفت: ما خواستار بررسی مسائلی هستیم که مطرح شد.

گزارشگر اسرائیلی گفت: آنها همواره از عملکرد نخست وزیر اسرائیل و رئیس اپوزیسیون انتقاد داشته اند. این در حالی است که مسؤولان نهادهای امنیتی اسرائیل با درخواست این افراد برای ادامه ندادن خدمت در یگان 8200 مخالفت کردند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهارات "موشه یعلون" وزیر جنگ اسرائیل را در این زمینه پخش کرد، که گفت: هدف یگان 8200 جاودانه نگاه داشتن اسرائیل است نه چیز دیگر.انتقاد از عملکرد این یگان یک اقدام سیاسی، غیر اخلاقی و سخیف است و آن را محکوم می کنم.

سرتیپ احتیاط " نداف تسفریر" فرمانده سابق یگان اطلاعاتی 8200 در این باره گفت: بعنوان یک شهروند، بعنوان یک سربازو بعنوان یک فرمانده به افرادی که خواستار عدم خدمت در این یگان هستند می گویم،  ادا نکردن خدمت فرار از خدمت است و هیچ جای بحثی در این باره وجود ندارد.

سخنگوی ارتش اسرائیل در پاسخ به درخواست اعضای یگان 8200  در صفحه فیس بوک شخصی خود نوشته است: هیچ جای بحثی در خصوص عدم خدمت در ارتش اسرائیل وجود ندارد.

این اقدام سوء استفاده از خدمت نظامی برای بیان کردن یک دیدگاه سیاسی است و ارتش اسرائیل این اقدام را خطیر می داند و با تنبیه سخت با مخالفان برخورد می کنیم.

یکی دیگر از نظامیانی که خواستار پایان خدمت خود در این یگان رژیم صهیونیستی شده است ، گفت: آنها مسائلی که مطرح کردیم را مورد توجه قرار ندادند،آنها می دانند ما نمی توانیم وارد جزئیات شویم.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها