گزارش خبرنگار العالم :

سوریه مسیر حمایت اسراییل از تروریستها را بست

سوریه مسیر حمایت اسراییل از تروریستها را بست
جمعه 4 مهر 1393 - 13:55

العالم - ارتش سوریه با اجرای عملیاتی در منطقه حرش الشعار توانست مسیر حمایت رژیم اسراییل از گروه های تروریستی و راه های انتقال اسلحه و نیرو از بلندی های اشغالی جولان به منطقه جباتا الخشب سوریه را مسدود کند.

گزارشگر شبکه خبری العالم در سوریه امروز، جمعه، اعلام کرد: گروه های تروریستی از این مسیرها برای انتقال اعضای مجروح خود به مراکز درمانی اسراییل در جولان نیز استفاده می کردند.

یک منبع نظامی سوری در مصاحبه با گزارشگر العالم گفت: گروه های تروریستی با پشتیبانی رژیم صهیونیستی از بلندی های اشغالی جولان به خاک سوریه نفوذ و به مناطق روستایی مرزی حمله می کنند و علاوه بر درمان اعضای خود در مراکز دشمن صهیونیستی، در جولان از حمایت نظامی این رژیم نیز برخوردار می شوند.

ارتش سوریه همچنین پس از بازپس گیری منطقه تل القبع در حومه شهر القنیطره (جنوب) همچنان به عملیات نظامی خود ادامه می دهد و توانست حمله گروه های تروریستی به منطقه تل أحمر را خنثی و تعداد از اعضای این گروه ها را به هلاکت برساند.

گزارشگر العالم در سوریه اعلام کرد: ارتش سوریه علاوه بر بازپس گیری منطقه تل القبع، منطقه خان ارنبه را نیز به کنترل خود درآورد .

گروه های تروریستی درپی عقب نشینی نیروهای بین المللی از منطقه تل القبع وارد این منطقه شدند و از همین منطقه به خان ارنبه نفوذ کردند.

منبعی نظامی در مصاحبه با گزارشگر العالم گفت: ارتش به عملیات تعقیب گروه های مسلح و خنثی کردن حملات آنها تا ریشه کنی همه تروریست ها از خاک سوریه ادامه خواهد داد.
MKH-26-08:40

پربیننده ترین خبرها