وزیر لبنانی تأکید کرد:

کمک تروریستهای تکفیری به منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی

کمک تروریستهای تکفیری به منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی
يکشنبه 6 مهر 1393 - 14:17

وزیر مشاور در امور پارلمان لبنان گفت: اقدامات تفکیری های تروریست در بعد امنیتی و سیاسی به منافع دشمنان و در راس آن ها اسرائیل و آمریکا کمک می کند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، محمد فنیش تأکید کرد: این گروه ها، الگوی نادرستی از اسلام ارائه می دهند و آنگاه برخی این تصور را می خواهند در جوامع ما و در افکار عمومی دنیا درباره اسلام رواج دهند.
وی درباره مشکلات جوامع اسلامی گفت: جوامع ما از یک سو در عقب ماندگی و وابستگی به سر می برد، و از سوی دیگر گروه های به اصطلاح اسلام گرا ادعای پرچمداری نهضت اسلامی و آزادیبخشی دارند، ولی آدم می کشند، سر می برند و ویران می کنند.
وزیر امور پارلمانی لبنان تاکید کرد: مقابله حزب الله با گروه های تروریستی با هدف دفع خطر آن ها از لبنان و حمایت از مقاومت و حفظ امنیت مردم صورت می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: اقدامات امروز دنیا ضد گروه های تکفیری برخاسته از علاقه آن ها به ارزش های اخلاقی - انسانی یا مبانی قوانین بین الملل نیست بلکه به خاطر آن است که آن ها از کنترل آنان خارج شده اند.
محمد فنیش اظهار داشت: دشمنان همچنان امیدوارند که این گروه های تندرو و منحرف را در جای دیگری به نفع پروژه های خود به کار گیرند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها