بحران خودکشی در ارتش رژیم صهیونیستی

بحران خودکشی در ارتش رژیم صهیونیستی
سه شنبه 8 مهر 1393 - 13:49

پلیس رژیم صهیونیستی در حال تحقیق درباره ارتباط احتمالی خودکشی 3 نظامی این رژیم با مشکلات روانی ناشی از تجاوز اخیر به غزه است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، پلیس رژیم اشغالگر قدس ارتباط این خودکشی ها به آثار روانی حمله اخیر به غزه و شرکت این 3 سرباز در حمله زمینی به غزه را در دست بررسی دارد.

در جریان تجاوز زمینی به غزه، ده ها تن از نظامیان این رژیم به هلاکت رسیدند.
روزنامه صهیونیستی "معاریو" به نقل از یک منبع مسوول در بخش بهداشت روانی ارتش این رژیم نوشت: سال گذشته تنها 8 سرباز خودکشی کرد اما در همین چند هفته گذشته 3 سرباز خودکشی کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی واکنشی به خبر معاریو نشان نداده است.
بر پایه این گزارش، ارتش رژیم اشغالگر طرحی را برای درمان مشکلات روانی نظامیان شرکت کننده در جنگ غزه آغاز کرده است. شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که دهها سرباز تحت روان درمانی قرار گرفته اند.
شبکه مزبور افزود: سربازانی که به طور مستقیم در جنگ غزه شرکت کردند در بخش های ویژه مورد درمان قرار می گیرند.
رژیم صهیونیستی در 7 جولای گذشته به نوار غزه حمله کرد. این جنگ 51 روز به طول انجامید. تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه منجر به شهادت بیش از 2 هزار فلسطینی و مجروح شدن حدود 11 هزار نفر شد که به دلیل هدف قرار گرفتن مناطق مسکونی و منازل شهروندان، بیشتر قربانیان این حمله شهروندان فلسطینی از جمله زنان و کودکان بودند.

در این میان حدود 9 هزار خانه نیز در غزه به طور کامل ویران شد و به 8 هزار خانه آسیب هایی وارد شد.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها