شیخ علی سلمان:انتخابات بحرین را تحریم می کنیم

شیخ علی سلمان:انتخابات بحرین را تحریم می کنیم
جمعه 11 مهر 1393 - 16:17

دبیر کل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین به رژیم آل خلیفه هشدار داد: اگر اوضاع بحرین به همین منوال ادامه یابد، مردم را به تحریم انتخابات پارلمانی آینده فرا می خوانیم.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت خبری مرآة البحرین، شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین اعلام کرد که رژیم حاکم آل خلیفه بحرین و احزاب و جمعیت های مخالف به توافقی درباره حل بحران چهار ساله این کشور نرسیده اند.

وی افزود: اگر اوضاع همینگونه ادامه داشته باشد و رژیم با مخالفان درباره ایجاد اصلاحات واقعی به توافق نرسد، ما مردم را به تحریم انتخابات فرا می خوانیم.

شیخ سلمان افزود: من شخصاً در انتخابات مشارکت نخواهم کرد و این را حق خود می دانم و مردم را به امتناع از مشارکت در انتخابات فرا می خوانم.

برخی فعالان بحرینی پیش بینی کردند: اگر اوضاع بدون تغییر و ارایه طرح اصلاحات واقعی از طرف حکومیت ادامه یابد، احزاب و جمعیت های مخالف با برگزاری کنفرانسی مطبوعاتی، موضع نهایی خود را در قبال انتخابات آینده تشریح خواهند کرد.

انتخابات پارلمانی بحرین روز 22 نوامبر 2014 برگزار خواهد شد و احزاب و جمعیت های سیاسی مخالف بحرینی تاکید می کنند که این انتخابات عادلانه نیست و باید در قانون انتخابات و شیوه برگزاری آن اصلاحات واقعی صورت گیرد تا کسانی که در این انتخابات پیروز می شوند، نماینده واقعی مردم براساس میزان پایگاه و مقبولیت خود باشند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها