هلاکت 3 تروریست سعودی در سوریه

هلاکت 3 تروریست سعودی در سوریه
چهارشنبه 16 مهر 1393 - 10:25

3 تروریست سعودی دیگر طی روزهای گذشته در درگیری با نیروهای سوری به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "عبدالرحمن المطیردی" معروف به "ابی زیاد الجزراوی" از تروریستهای سعودی در حومه لاذقیه بود.
سایت سعودی المرصد نوشت: المطیردی فرزند یک استاد دانشگاه عربستانی بود، و 2 سال قبل بلافاصله پس از فارغ التحصیل شدن از دانشکده شریعت، به گروه موسوم به "جبهه النصره" ملحق شد.
المطیردی در مناطق مختلف سوریه در کنار تروریستها حضور داشت و اخریا به منطقه "تفتناز" در شمال شرقی شهر ادلب در حومه لاذقیه منتقل شده بود.
وی یکی از مربیان نظامی تروریستها بود.
روزنامه "الحیات" چاپ لندن هم از هلاکت یکی از سرکرده‌های سعودی النصره به نام "ابی بکر الطائفی" خبر داد. نام اصلی وی "فهاد الروقی" است و به گفته دوستانش، قبل از پیوستن به النصره، چوپان بود.
الطائفی طی روزهای اخیر در جریان درگیری با نیروهای ارتش سوریه در شهر دورین در حومه لاذقیه به هلاکت رسید.
یک تروریست سعودی دیگر به نام "سلمان السوید" ملقب به "ابی حازم الجزراوی" هم که از اعضای داعش بود، در منطقه کرد نشین عین العرب (کوبانی) سوریه، به هلاکت رسید.
السوید از اهالی شهر بریده در منطقه قصیم. برادرش "عبدالله السوید" هم که از اعضای القاعده در یمن بود، دو سال قبل به هلاکت رسید. "عبدالعزیز السوید" دیگر برادر وی هم اخیرا در سوریه از پا در آمده بود. یکی دیگر از اعضای این خانواده هنوز در سوریه درصفوف گروه های تروریستی است.
با وجود آنکه السوید در درگیری با کردهای سوریه در کوبانی به هلاکت رسیده؛ همقطارانش مدعی شده‌اند که او در جریان حملات ائتلاف آمریکا از پا در آمده است.

پربیننده ترین خبرها