هلاکت 3 تروریست سعودی در کوبانی

هلاکت 3 تروریست سعودی در کوبانی
پنج‌شنبه 17 مهر 1393 - 17:08

سه تروریست سعودی گروه داعش در حمله به شهر کوبانی در سوریه به هلاکت رسیدند و یک تروریست سعودی نیز در حمله ای انتحاری در عراق کشته شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از الحیات، 3 سعودی به نام های راجح هندی البقمی (ابوسامر الجزراوی)، منصور العصیمی (ابوقتاده) و ولید عواد الرشیدی (ابوحکیم) در درگیری های چند روز گذشته شهر عین العرب یا همان کوبانی در شمال سوریه کشته شدند.

داعش از سه هفته پیش شهر کوبانی در مرز ترکیه با سوریه را هدف حمله قرار داده است و امروز گزارش شده که گروه داعش با وجود حملات هوایی نیروهای ائتلاف غربی-عربی به رهبری آمریکا علیه مواضع این گروه در اطراف شهر کوبانی، توانسته است سه چهارم این شهر را تصرف کند. شبه نظامیان کرد همچنان از مواضع خود در کوبانی دفاع می کنند. 

چهارمین عربستانی نیز به نام حمد ابراهیم الدوسری (ابوعزوز) روز سه شنبه این هفته در حمله ای انتحاری در عراق کشته شد. محل دقیق کشته شدن الدوسری ذکر نشده است، اما سایت های خبری عراق اعلام کردند که وی یک ایست بازرسی را هدف حمله خود قرار داده بود.

علاوه بر حمایت مالی و تسلیحاتی عربستان سعودی از گروههای تروریستی در عراق و سوریه، گفته می شود بیشترین حامیان و جنگجویان داعش از کشورهای عربی منطقه مثل عربستان سعودی هستند.

 

پربیننده ترین خبرها