افشاگري جريان صدر درباره عملكرد ائتلاف عليه داعش

افشاگري جريان صدر درباره عملكرد ائتلاف عليه داعش
پنج‌شنبه 17 مهر 1393 - 22:18

جریان صدر فاش کرد که ائتلاف بین المللی علیه داعش به سرکردگی آمریکا تاکنون هیچ یک از پایگاه های اصلی داعش را هدف قرار نداده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "جمعه دیوان" نماینده فراکسیون پارلمانی الاحرار وابسته به جریان صدر، به خبرگزاری آناتولی گفت: پس از تشکیل ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش، اوضاع امنیتی شهرهای عراق، بدتر شده است، زیرا ائتلاف علیه داعش، نه تنها در مبارزه با داعش جدی نیست، بلکه زمینه مناسب برای پیشروی آن ها را در شهرها فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا، تاکنون هیچ یک از پایگاه های مهم داعش را هدف قرار نداده است. به عنوان مثال، به جای این که پایگاه های اصلی انبار سلاح، مهمات و تجهیزات جنگی داعش را هدف قرار دهد، اماکنی بی اهمیت را هدف قرار می دهد که هیچ گونه تاثیر مستقیمی بر توانمندی های داعش ندارد.

نماینده فراکسیون پارلمانی جریان صدر خاطر نشان کرد: دولت آمریکا از دولت عراق خواست، حملات نیروی هوایی عراق را متوقف کند تا نیروی هوایی ائتلاف، پایگاه های داعش را هدف قرار دهد.

جمعه دیوان تصریح کرد: دولت عراق، حملات نیروی هوایی عراق را متوقف کرد، اما نیروی هوایی ائتلاف، برای مبارزه با داعش، جدیت به خرج نداده است.

 

پربیننده ترین خبرها