فرمان "ذوالقرنین" به عناصر داعش درباره دانشجویان

فرمان
جمعه 18 مهر 1393 - 17:02

مسؤول امور آموزشی داعش به عناصر این گروه تروریستی فرمان داد که از شرکت دانشجویان و دانش آموزان نینوا، صلاح الدین و مناطق جنوب غربی کرکوک در امتحانات جلوگیری کنند.

 

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، این تروریست که خود را "ذوالقرنین" نامیده است، کسانی را که به فرمان او توجه نکنند، تهدید کرده است.
یک منبع محلی در استان کرکوک به شبکه عراقی "سومریه نیوز" گفت: ذوالقرنین این فرمان را بین همه ایست و بازرسی ها منتشر کرده است.
در این فرمان همچنین تأکید شده است که از رفتن دانش آموزان به کرکوک و منطقه کردستان عراق برای شرکت در امتحانات جلوگیری شود.
این تروریست، به دانشجویان و دانش آموزان نینوا و صلاح الدین فرمان داد که سال جدید تحصیلی را طبق برنامه‌ای که داعش برای آنان تنظیم کرده است آغاز کنند؛ و هرکسی که به این برنامه عمل نکند، اموالش مصادره و خانه اش منفجر خواهد شد.
به گفته این منبع، ذوالقرنین یک مصری است که گذرنامه آلمانی دارد، و از سران ارشد گروه داعش به شمار می آید. وی قبلا از اعضای گروه تروریستی موسوم به "الجهاد و التوحید" بود که ریاست آن را یک تروریست اردنی به نام "ابو مصعب زرقاوی" برعهده داشت. زرقاوی در سال 2006 در دیالی به هلاکت رسید.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها