خبرنگار العالم گزارش داد:

هلاكت 15 تروريست جبهه النصره در جوبر

هلاكت 15 تروريست جبهه النصره در جوبر
جمعه 18 مهر 1393 - 17:20

خبرنگار شبكه خبري العالم در سوريه از هلاکت 15 نفر از اعضای گروه تروریستی "جبهه النصره" و زخمي شدن شمار ديگري از آنها در محله جوبر در شرق دمشق خبر داد.

خبرنگار شبکه العالم روز جمعه گزارش داد، ارتش سوريه توانست شماري از ساختمان هاي محله جوبر را در اين نبردها به كنترل خود در آورد.
ارتش سوريه همچنین تجمع عناصر مسلح در ريف حمص و ريف ادلب را هدف قرار داد و توانست شماري از آنها را كشته و خودروهاي آنان را منهدم كند.
خبرنگار العالم تصريح كرد: نيروهاي ارتش سوريه همچنين شماري از عناصر مسلح را در مناطق سراقب، ابوالظعور، حميمات الداير و اطراف تپه سلمو و كفرومه و بنش در ريف ادلب به هلاكت رساندند.
ارتش سوريه خودروهاي مجهز به تيربار گروه های مسلح را منهدم و شماري از تروريست ها را در مناطق الشغر، الطيباط، الوسيطه و نزديك روستاي تل السلطان در ادلب به هلاكت رساند.
درهمين حال، ارتش تجمع عناصر مسلح در مناطق ام صهريج، ابوحواديد، رحوم، تپه هاي رجم القصر، عب الغجر و تلبيسه را هدف قرار داد و شماري از عناصر مسلح را كشته و يك خودروي حامل مهمات و سلاح را در جاده طلس الرستن در ريف حمص منهدم كرد.
يگان هاي ارتش سوريه همچنين تلاش عناصر مسلح براي نفوذ از روستاي رحوم به سمت روستاي جب الجراح در ريف حمص را ناکام گذاشتند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها