فیلمی از شبکه تونل‌های عناصر مسلح در ریف دمشق

سه شنبه 22 مهر 1393 - 22:48

ارتش سوریه در منطقه جوبر در ریف دمشق، شبکه‌ای از تونلها را کشف کرد که مسیر اصلی پشتیبانی گروه های تروریستی بود بود.

"دارین فضل" خبرنگار شبکه العالم از سوریه گزارش داد، نیروهای ارتش پس از تحت کنترل در آوردن منطقه "مقبره جدید" و پاکسازی اطراف آن از وجود تروریستها، شبکه ای بزرگ را از تونلهای متصل به هم کشف کرد.

تروریستها از این تونلها که قسمتهای مختلف منطقه را به یکدیگر وصل می کند، برای پشتیبانی و امداد رسانی استفاده می کردند.

از سوی دیگر، گروه های تروریستی اذعان کرده اند که تعداد زیادی از اعضای خود را در درگیری های چند روز گذشته با ارتش سوریه از دست داده اند، و اسامی و تصاویر تلفات خود را نیز منتشر کرده اند.

توپخانه ارتش سوریه 3 موضع "جبهه النصره" را در منطقه "کفربطنا" در ریف دمشق منهدم کرد، و تعدادی تروریست غیر سوری را نیز در منطقه "عین ترما" به هلاکت رساند.

یکی از نیروهای ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: مدارک به دست آمده از تلفات گروه های تروریستی نشان می دهد که آنها اتباع تونس، عربستان، لیبی، کویت، اردن و تعداد دیگری از کشورهای عرب و غیرعرب هستند.

منطقه "دوما" در شرق شهر دمشق که یکی از اصلی ترین پایگاه های گروه های تروریستی است درچند روز اخیر مورد حمله ارتش سوریه قرار گرفته است و نیروهای ارتش سوریه همچنان به پیشروی های خود در شمال شرق این منطقه ادامه می دهند. در جنوب منطقه مذکور نیز چند تروریست از جمله یک تبعه کویتی که کارشناس مواد منفجره بود، در عملیات ارتش سوریه به هلاکت رسید.

10/14

پربیننده ترین خبرها