شکایت ولی‌عهد عربستان ازروزنامه اسپانیایی

شکایت ولی‌عهد عربستان ازروزنامه اسپانیایی
چهارشنبه 23 مهر 1393 - 18:48

العالم - انتشار خبر اهدای یک کاخ مجلل از سوی ولی‌عهد عربستان به خواهر پادشاه مغرب در یک روزنامه اسپانیایی، موجب خشم مقامات سعودی و شکایت از این روزنامه شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سلمان بن عبدالعزیز" ولی عهد عربستان درپی شکایت از مسئولان روزنامه اسپانیائی اِلکُنفیدِنسیال است.
الکنفیدنسیال در سایت اینترنتی خود اعلام کرده بود که شاهزاده سلمان کاخی مجلل در شهر طنجه در شمال مغرب خریداری و به "لاله مریم" خواهر پادشاه این کشور اهداء کرده است.
روزنامه های عربستان به نقل از سفارت این کشور در اسپانیا نوشتند: گروهی حقوقی خود را برای شکایت از مسئولان روزنامه الکنفیدنسیال آماده می کند.
خبری که روزنامه الکنفیدنسیال منتشر کرد، در روزنامه های مغرب و دیگر کشورهای عربی نیز منتشر شد و جنجال بزرگی در سایت های ارتباط اجتماعی کشورهای عربی خصوصاً عربستان به راه انداخت. 
سایت خبری سبق عربستان اعلام کرد: دادخواستی که گروه حقوقی ارائه خواهد کرد، شامل کذب بودن خبر منتظره در روزنامه الکنفیدنسیال است؛ خبری که نارضایتی عربستان را برانگیخته زیرا باعث تخریب  وجهه ولیعهد این کشور شده است.
روزنامه الکنفیدنسیال نوشته بود که ولیعهد عربستان از "فیلیپه گونزالس" نخست وزیر سابق اسپانیا کاخی در شهر طنجه خریده و به خواهر محمد ششم پادشاه مغرب هدیه کرده است.
این روزنامه افزود: مساحت این کاخ 5 هزار مترمربع است و هم اکنون در دست مرمّت است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها