عمار حکیم: شکست سنگینی در انتظار داعش است

عمار حکیم: شکست سنگینی در انتظار داعش است
پنج‌شنبه 24 مهر 1393 - 18:09

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق روز پنج شنبه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش، در چند روز آینده، شکست سنگینی خواهد خورد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از السومریه نیوز، "عمار الحکیم" در سخنانی اظهار داشت: داعشی ها می خواهند در کشور ما برای خود موجودیت بتراشند، غافل از این که ملت عراق، ملتی قدرتمند است و از آن ها نمی ترسد و در چند روز آینده، شاهد حملاتی سنگین خواهیم بود که شکستی سنگین به داعش وارد خواهد کرد.

وی با اظهار ناخرسندی از شایعه ها و جنگ روانی که تلاش دارد، با بزرگنمایی، داعش را هزار برابر فراتر از آن چه که هست نشان دهد، تاکید کرد: بغداد، به عنوان شهر صلح، در صلح و امنیت خواهد بود و داعشی ها نخواهند توانست به آن نزدیک شوند و خاک آن را با وجود پست خود بیالایند.

رئیس مجلس اعلای اسلامی سپس با بیان این که "از بین بردن داعش، تنها به وسیله حملات هوایی مسیر نیست"، بر ضرورت نبرد میدانی با داعشی ها تاکید و در عین حال مخالفت خود را با ورود نیروهای منطقه ای یا بین المللی به عراق اعلام کرد.

عمار الحکیم در پایان خاطر نشان کرد: خودمان باید مسئولیت خود را به دوش بکشیم و نیروهای داوطلب را آموزش دهیم، آن گاه نیازهای لجستیکی اعم از اسلحه، مهمات، حقوق و هر چه که نیاز دارند را تامین کنیم تا بتوانند در ماموریت خود موفق شوند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها