العبادی، 70 درصد جنگ علیه عراق را روانی دانست

العبادی، 70 درصد جنگ علیه عراق را روانی دانست
جمعه 25 مهر 1393 - 14:51

العالم - "حیدر العبادی" نخست وزیر عراق گفت: 70 درصد جنگ علیه عراق روانی و فقط سی درصد واقعی است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، العبادی با صدور بیانیه ای پس از ملاقات با کارشناسان، خبرنگاران، استادان دانشگاه و اداره جنگ روانی عراق این موضوع را مطرح کرد.

پایگاه خبری "السومریه نیوز" روز جمعه به نقل از العبادی افزود: جنگ روانی تعیین کننده سرنوشت نبرد و قوی تر از سلاح شیمیایی و میکروبی است.

وی در این بیانیه استفاده از شیوه های آکادمیک و برنامه ریزی مناسب به منظور مقابله با این جنگ را خواستار شد و ضرورت حمله گسترده تبلیغاتی در برابر تروریسم را مورد تاکید قرار داد.

العبادی با اشاره به اینکه اوضاع نظامی و امنیتی عراق بسیار بهتر از گذشته است، نسبت به پیامدهای دروغ گویی به مردم این کشور هشدار داد و تصریح کرد: دشمن قصد ویرانگری دارد که البته نمی تواند بر ما پیروز شود اما همزمان نباید دشمن را دستکم گرفت چون دارای قدرت عظیم تبلیغاتی است.  

وی با اشاره به تسلط ارتش عراق بر برخی از مناطق تحت اشغال گروهک تروریستی داعش، اهمیت فعالیت گسترده به منظور پیروزی بر دشمن تکفیری را مورد تاکید قرار داد.

نخست وزیر عراق پیشتر گفته بود که بغداد به طور کامل امن بوده و داعش از مرزهای این شهر رانده شده است.

 طی روزهای اخیر رسانه های همراه با گروهک تروریستی داعش در عراق با انتشار شایعه حمله قریب الوقوع این گروهک تروریستی به بغداد موجب بروز نگرانی در بین شهروندان پایتخت عراق شده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها