مرگ مشکوک یک کارمند زن تلویزیون یمن

مرگ مشکوک یک کارمند زن تلویزیون یمن
سه شنبه 6 آبان 1393 - 15:16

جسد یکی از کارکنان زن تلویزیون دولتی شهر عدن – در جنوب یمن- 4 روز پس از دفن، به درخواست رسمی خانواده مقتول برای کالبد شکافی و آشکار شدن علت مرگ مشکوک وی، از قبر بیرون آورده شد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "مراقبون پرس" جسد این زن که "انتصار عبدالقادر" نام داشت چهارشنبه گذشته در خانه اش در عدن پیدا شد.
انتصار به مدت 8 سال نیروی فنی و گرافیست شبکه ماهواره ای دولتی در عدن (جنوب یمن) بود.
همسر این زن سرانجام دیروز (دوشنبه) با نبش قبر و کالبد شکافی وی موافقت کرد.
وی گفته است که شب حادثه برای خرید غذا از منزل خارج شده و همسرش را حدود یک ساعت در منزل تنها گذاشته بود.
به گفته برخی منابع نزدیک به خانواده این زن، همسر و افراد خانواده اش به شدت به درخواست خانواده انتصار برای کالبدشکافی وی اعتراض کرده اند. خانواده انتصار پیش از خاکسپاری درخواست کرده بودند که برای اطلاع از دلیل مرگ ناگهانی دخترشان، جسد وی کالبدشکافی شود.
اما همسر انتصار به شدت با این مسأله برخورد کرده و این درخواست را نوعی اتهام تلقی کرد.
به گفته این منابع، شک و تردید خانواده انتصار موجب شد که سرانجام دیروز (دوشنبه) درخواستی رسمی را به اداره تحقیقات جنایی برای نبش قبر و کالبدشکافی ارائه دهند. چرا که همکاران انتصار در تلویزیون حرف و حدیثهای بسیاری را در خصوص احتمال خفگی وی مطرح کرده اند. به گفته آنها نتایج گزارش اولیه پزشکی قانونی شک و تردیدهای آنان را بیشتر کرده است.
به گفته برخی منابع نزدیک به خانواده انتصار، دو تن از برادران مقتول به شدت همسر این زن را مورد ضرب و جرح قرار دادند، چرا که وی را متهم کرده بودند که با استفاده از دوستان اوباش خود تلاش کرده بود مانع از کالبدشکافی خواهرشان شود. آنها تأکید کرده اند که وی قصد داشت با این کار این خانواده را مجبور کند که دخترشان بدون کالبد شکافی به خاک سپرده شود.
منبعی به نقل از یکی از همکاران انتصار، گفته است که روی گردن وی آثار خفگی و کبودی دیده بود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها