کنترل النصره بر 7روستای استان ادلب

کنترل النصره بر 7روستای استان ادلب
سه شنبه 6 آبان 1393 - 15:21

مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه ادعا کرد، گروه تروریستی جبهة النصره بر 7 روستا یا شهرک در جبل الزوایه واقع در استان ادلب تسلط یافت.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این مرکز وابسته به مخالفان که مقر آن در لندن قرار دارد، اعلام کرد که گروه موسوم به جبهه النصره روز گذشته توانست کنترل روستاها و شهرک های بلیون، کنصفره، ابلین، ابدیتا، مشون، مغاره و شنان را در جبل الزاویه به دست گیرد.
بر پایه این گزارش، صبح امروز درگیری ها میان عناصر گروهک های تروریستی النصره و "جند الاقصی" از یک سو و گروهک موسوم به "جبهة ثوار سوریا" از سوی دیگر در شهرک الباره در حومه ادلب از سر گرفته شده است. در این درگیری ها شماری از عناصر دو طرف کشته شده اند.

این درحالی است که ارتش سوریه امروز ورود تروریست ها به شهر ادلب را تکذیب و اعلام کرد که حمله اخیر جبهه النصره به این شهر دفع شده است و وضعیت امنیتی آن مناسب است.

بر اساس بیانیه ارتش سوریه، گروه تروریستی "جبهه النصره" که از چند جهت به شهر ادلب حمله کرده بود با آتش بارهای ارتش مواجه شد به طوری که نیروهای سوری پس از درگیری سنگین توانستند این حمله را دفع و تروریست ها را به عقب برانند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها