گزارش اختصاصی العالم از درگیری ها در دیرالزور

جمعه 9 آبان 1393 - 10:20

العالم - درگیری ارتش سوریه و گروه های تروریستی در مناطق مختلف دیرالزور همچنان ادامه دارد و ارتش توانست یک تونل صد متری تروریست ها را کشف و تخریب کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حسن الحسن" کارشناس امنیتی سوری امروز جمعه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: ارتش سوریه در دیرالزور با تونل هائی مواجه است که تروریست ها برای انتقال نیرو و تجهیزات نظامی حفر کرده اند.

الحسن گفت: گروه های تروریستی در حومۀ شهر دیرالزور از جمله منطقه "حویشه الصقر" متحمل ضربات پیاپی از ارتش سوریه شده اند و روحیه آنها ضعیف شده است.

ارتش در شهر حلب هم مواضع  تروریست ها را در مناطق الجندول، الکاستیلو، حریتان، الطاموره، اللیرمون و السکری زیر آتش گرفت و در حمص و ادلب نیز با افراد مسلح درگیر شده است؛ ارتش سوریه در شهر درعا با مین گذاری محلل تردد تروریست ها در روستای "قرفا" تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند و تعدادی دیگر را زخمی کرد.

"ثابت محمد " کارشناس نظامی سوری در مصاحبه با العالم گفت: ارتش در شهرهای القنیطره و درعا همزمان تاکتیک های مختلفی را به کار می برد که یکی از این تاکتیک ها وارد کردن ضربات سنگین، دقیق و پیاپی به مراکز فرماندهی گروه های تروریستی برای جلوگیری از هر گونه تحرک آزادانه این گروه ها است.

ارتش سوریه در حومه شرقی شهر دمشق نیز همچنان به عملیات نظامی خود ادامه می دهد و حلقه محاصره تروریست های فعال در منطقه میدعا را که نیرو و تجهیزات به منطقه دوما می فرستادند، تنگ تر کرده است.

31-06:40

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها