سرکرده النصره: جنگ را به داخل لبنان منتقل میکنیم

سرکرده النصره: جنگ را به داخل لبنان منتقل میکنیم
چهارشنبه 14 آبان 1393 - 11:19

سرکرده گروه تروریستی موسوم به جبهه النصره با تأکید بر انتقال جنگ از سوریه به خاک لبنان ادعا کرد که جنگ این گروه تروریستی با حزب الله هنوز آغاز نشده است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "ابومحمد جولانی" با انتشار فایل صوتی گفت: اعضای جبهه النصره خود را برای درگیری های مرز سوریه و لبنان آماده می کنند.
جولانی خاطرنشان کرد: اعضای جبهه النصره در قلمون (منطقه‌ای کوهستانی در مرز سوریه با لبنان) اقدامات زیادی انجام خواهند داد، و جنگ واقعی در لبنان هنوز آغاز نشده است .
سرکرده جبهه النصره افزود : ما باید درگیری ها را از سوریه به داخل خاک لبنان و مناطق استقرار حزب الله در جنوب این کشور منتقل و به مواضع مهم این گروه حمله کنیم، تا بداند که نباید در سوریه دخالت و از نظام بشار اسد حمایت کند .
جولانی خاطرنشان کرد: ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش 60 کشور را با هزینه 50 میلیارد دلار با خود همراه کرده است تا به  اهداف و منافع خود در منطقه دست پیدا کند در حالی که ائتلاف بین المللی که برای جنگ سال 1991 تشکیل شد ، شامل 32 کشور با هزینه 100 میلیارد دلار بود .
جولانی اواخر سپتامبر 2014 نیز در فایلی صوتی تهدید کرده بود که کشورهای غربی تاوان حمله به مواضع جبهه النصره و داعش را پرداخت خواهند کرد .

پربیننده ترین خبرها