زد و خورد در فوتبال رژیم صهیونیستی خبرساز شد

زد و خورد در فوتبال رژیم صهیونیستی خبرساز شد
چهارشنبه 14 آبان 1393 - 16:57

زد و خورد و درگیری شدید تماشاچیان فوتبال با بازیکنان پس از زدن گلی از نقطه پنالتی و حرکات تحریک آمیز بازیکنی که گل را به ثمر رسانده بود، به جنجال در رژیم صهیونیستی مبدل شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ماجرا از آنجا آغاز شد که یکی از تماشا چیان پس از حرکات تحریک آمیز بازیکنی که گل را به ثمر رسانده بود، با وی درگیر شد و این درگیری به سرعت گسترش یافت به طوری که به تعطیلی مسابقه فوتبال میان دو باشگاه هاپوئل و مکاپی در تل آویو منجر شد.
با حمله یکی از تماشاچیان به ایرن زاهافی، بازیکن خط میانی باشگاه مکاپی در زمین بازی و لغو این مسابقه، وزیر ورزش رژیم صهیونیستی این حادثه را ننگین توصیف کرد.
با درگیر شدن تماشاچی و بازیکن باشگاه مکاپی، نیروهای امنیتی وارد عمل شده و تماشاچی را از زمین بیرون بردند.
داور مسابقات نیز زاهافی بازیکن مزبور را به سبب درگیر شدن با تماشاچی از بازی اخراج کرد که این امر تماشاچیان دیگر را واداشت تا به زمین حمله کنند و پس از آن برگزاری مسابقات لغو شود.
ایال پیرکوویچ مربی باشگاه هاپوئل گفت: "مسابقه فوتبال نبود بلکه یک جنگ بود...من بسیار وحشت زده هستم و با توجه به این واقعه از اینکه متعلق به جهان فوتبال هستم، احساس شرمندگی می کنم".
وی خواستار مجازات شدید هر دو تیم و تماشاچیان شد.
زهافی با زدن یک گل از نقطه پنالتی توانسته بود نتیجه مسابقه را در دقیقه 33 تغییر دهد و دو تیم با یکدیگر مساوی شوند؛ اما لحظاتی پس از گل زاهافی، تماشاچی تیم حریف به وی حمله کرد و زاهافی نیز با او درگیر شد که نیروهای امنیتی برای کنترل اوضاع وارد عمل شدند.
زاهافی پس از زدن گل، با کارهای خود تماشاچیان را تحریک کرد و آنان را برانگیخت و این امر موجب شد تا داور او را از بازی اخراج کند. پس از آن نیز درگیری های شدیدی میان دیگر بازیکنان و تماشاچیان که به زمین بازی حمله کردند، روی داد.
لیمور لیفنات، وزیر ورزش رژیم صهیونیستی  گفت که لغو مسابقه تنها راه حل بود.
رییس پلیس تل آویو نیز خاطرنشان کرد، در این حادثه 10 نفر از تماشاچیان بازداشت شدند و پس از بررسی عکس های موجود افراد دیگری نیز که در این خشونتها دست داشتند، دستگیر خواهند شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها