پاکسازی چند منطقه مهم در بیجی

پاکسازی چند منطقه مهم در بیجی
جمعه 16 آبان 1393 - 22:20

نیروهای عراقی چند منطقه مهم در شهر بیجی را پاکسازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، درگیری نیروهای ارتش عراق و داوطلبان با داعش در استان های صلاح الدین و الانبار همچنان ادامه دارد. 
ارتش عراق چند منطقه مهم شهر بیجی استان صلاح الدین را بازپس گرفت و در منطقه البوجواری در شمال این شهر نیز با داعش درگیر شده است .
در منطقه الریاض در جنوب غرب شهر کرکوک مرکز استان کرکوک نیز نیروهای عراقی با پشتیبانی نیروی هوایی بیش از 80 تروریست را به هلاکت رسانده و 15 تانکر نفتی داعش را منهدم کردند.
جنگنده های ارتش عراق نیز با حمله به یکی از مواضع داعش در شرق شهر السعدیه استان دیاله " حاج بلال " مفتی داعش و یکی از معاونانش را به هلاکت رساندند.
ارتش عراق در مناطق شمالی استان صلاح الدین پیروزی های بزرگی را به دست آورده است و داعش به علت همجوار بودن مناطق شمالی این استان با شهر موصل چند موضع خود را خصوصاً ساختمان دانشکده کشاورزی منطقه حمال العلیل در جنوب استان نینوا منهدم کرده است تا مواضعش به دست ارتش نیفتد.
" علی جاسم المیتوتی " نماینده فراکسیون صدر مجلس نمایندگان عراق نیز اعلام کرد که مقتدا صدر دستور داد بیش از 2 هزار نیروی تحت امرش به شهر الرمادی مرکز استان الانبار برای حمایت از عشایر در سرکوب عوامل داعش اعزام شوند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها