انصراف تیم هندبال بحرین از مسابقات جهانی قطر

انصراف تیم هندبال بحرین از مسابقات جهانی قطر
شنبه 17 آبان 1393 - 18:20

العالم - تیم هندبال بحرين به علت اختلافات سیاسی با دوحه، در نامه‌ای به فدراسیون جهانی هندبال، انصراف خود را از شرکت در مسابقات جهانی هندبال در قطر اعلام کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، فدراسیون جهانی هندبال اعلام کرده که تیم هندبال بحرین در نامه ای به این فدراسیون، انصراف خود را از شرکت در بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی هندبال(آقایان) در قطراعلام کرد.
این مسابقات قرار است از 15 ژانویه تا اول فوریه 2015 در قطر برگزار شود.
پایگاه خبری "رأی الیوم" نوشت: فدراسیون جهانی هندبال اعلام کرده که انصراف بحرین از مسابقات جهانی قطر در نشست آتی این فدراسیون در 21 نوامبر جاری مطرح و درباره آن  تصمیم گیری خواهد شد.
به نوشته رای الیوم، برخی مسئولان تیم هندبال بحرین دلیل اتخاذ تصمیم مزبور را اختلافات سیاسی میان دو کشور اعلام کردند.
شایان ذکر است که کشورهای عربستان، امارات متحده عربی و بحرین پیشتر سفرای خود را از دوحه به بهانه حمایت قطر از اخوان المسلمین مصر فرا خوانده بودند.
یک مقام مسئول در تیم هندبال بحرین که نخواست نامش فاش شود به سی ان ان عربی گفت: تیم بحرین در نامه ای به فدراسیون جهانی هندبال انصراف خود را از مشارکت در مسابقات مذکور- بدون ذکر دلایل- اعلام کرده است.
به گفته این منبع، تیم بحرین در مقابل پاسخ تهدید آمیز فدراسیون جهانی را دریافت کرده که شامل تحریم هایی از جمله محرومیت از مشارکت در دو مسابقه بین المللی یا بیشتر، اعمال غرامت مالی و نیز تعلیق مشارکت بحرین در مسابقات آسیایی هندبال است.
تیم هندبال بحرین در فوریه گذشته برای اولین بار در مسابقات آسیایی هندبال در بحرین به مقام دوم دست یافت و به همراه ایران و امارات به مسابقات جهانی راه یافت.
بر پایه این گزارش برخی منابع احتمال می دهند که تیم هندبال امارات نیز از مسابقات قطر انصراف دهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها