استعفای دومین وزیر صهیونیستِ مخالف با نتانیاهو

استعفای دومین وزیر صهیونیستِ مخالف با نتانیاهو
يکشنبه 18 آبان 1393 - 16:29

در فاصلۀ کمتر از یک ماه از استعفای وزیر داخله، یک وزیر دیگر عضو کابینه رژیم صهیونیستی در اعتراض به سیاست‌های امنیتی نخست وزیر این رژیم از منصب خود استعفا داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، رادیو رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که "امیر پرتز"، وزیر محیط زیست در کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اعتراض به سیاست‌های امنیتی نتانیاهو استعفا داده است.

پیشتر امیر پرتز که عضو حزب «جنبش» نیز است،‌ در مصاحبه با شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی به شدت از سیاست‌های نتانیاهو انتقاد کرده و گفته بود: نتانیاهو اسیر دست تندروهای اسرائیلی شده است و دلیل ما این است که همه چیز در اطراف ما در تنش و آشوب به سر می‌برد. برای همین زمان آن فرا رسیده که به دنبال جایگزینی برای او باشیم.

وی گفت: نتانیاهو مواضع و اظهاراتی نادرست در پیش گرفته و به تندروهایی که همه جا را به آتش می‌کشند، مشروعیت می‌بخشد.

پرتز اظهار داشت: من هیچ‌ گاه با وجود این اقدامات به مشارکت خود در دولت ادامه نمی‌دهم و در دولتی نمی‌مانم که چنین برخوردها و اقداماتی را اتخاذ کرده است و در زمانی که فریادهای فقرا در مقابل من همچنان ادامه دارد، از بودجه سال 2015 حمایت نخواهم کرد.

گدعون ساعر وزیر داخلۀ رژیم اشغالگر نیز کمتر از یک ماه پیش، در پی اختلاف با نتانیاهو رسما از مقام خود کناره گیری کرده بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها