اعترافات یک داعشی درباره جنایتکاری به نام "صدام"؛

سربریدن کودکان به دست یک داعشی در مدرسه

سربریدن کودکان به دست یک داعشی در مدرسه
سه شنبه 20 آبان 1393 - 13:56

یک روزنامه انگلیسی، بخشی از اعترافات یکی از اعضای داعش درباره این گروه تروریستی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،  روث شرلوک " مقاله نویس دیلی تلگراف تأکید کرد که نیروهای گروه تروریستی داعش برای کسب پول و ثروت می جنگند. 
شرلوک به نقل از " ابوعبدالله " محافظ یکی از سرکردگان داعش به نام " صدام جمال " می نویسد : صدام در یکی از جنایت های خود پسران یک خانواده را که در یک مدرسه مخفی شده بودند به قتل رساند، و سر آنها را روی دیوار مدرسه گذاشت.

صدام جمال


ابوعبدالله که از داعش  جدا شده است ، افزود : صدام از ارتکاب جنایت احساس پشیمانی نمی کرد، و برای اجرای احکام اسلامی هم مردم را نمی کشد بلکه فقط درپی پول و ثروت است.
ابوعبدالله می گوید : یکی از پسران این خانواده که به دست صدام سربریده شد، 13 ساله بود . این تروریست سر این کودک را بر در مدرسه اویخت.
محافظ این تروریست داعشی می افزاید : صدام قبلاً فروشنده مواد مخدر بود سپس به ارتش آزاد سوریه که از حمایت غرب برخوردار است پیوست؛ و اذعان می کرد که با سرویس های اطلاعاتی آمریکا ارتباط دارد .
شرلوک در ادامه مقاله خود می نویسد: مصاحبه با ابوعبدالله نشان می دهد که سرکردگان داعش برخلاف ادعای خود بویی از اسلام و معنویت نبرده اند.
شرلوک می افزاید : صدام هم اکنون مرد شماره 2 داعش در شرق سوریه است، و تا یک سال پیش مسؤول هماهنگی گروه های تروریستی بود که با کمک سرویس های اطلاعاتی آمریکا اسلحه و پول از غرب دریافت می کنند. 
شرلوک به نقل از ابوعبدالله می نویسد: صدام پس از پیوستن به داعش همچون دیگر سرکردگان این گروه تروریستی دست به هر جرم و جنایتی می زند .

 

پربیننده ترین خبرها