تراشیدن ریش و کشیدن سیگار برای تازه‌واردهای داعش

تراشیدن ریش و کشیدن سیگار برای تازه‌واردهای داعش
سه شنبه 20 آبان 1393 - 19:23

سرکردگان داعش به اعضای جدید الورود توصیه می‌کنند که هنگام خروج از کشور خود و پیش از ملحق شدن به این گروهک، ریش خود را بتراشند و به جای حمل قرآن و تسبیح، سیگار به لب داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، درپی پیگرد و بازداشت اعضای داعش در کشورهایی مانند مغرب، سرکردگان این گروه تروریستی به نیروهای خود دستور داده اند که ظاهر خود را برای جلوگیری از شناخته شدن تغییر دهند.

داعش تا چند ماه پیش با استفاده از اینترنت تروریست جذب می کرد و به یکی از مسئولان خود در ترکیه دستور می داد که با تروریست جدید دیدار و او را پیش از پیوستن به این گروه تروریستی "آزمایش" کند.

ولی جذب تروریست هم اکنون پیچیده تر شده است، زیرا طبق دستورات جدید داعش، فردی که می خواهد به این گروه تروریستی بپیوندد باید از یکی از مبلغان تکفیری فعال در کشورهایی مانند بلژیک، انگلیس، مصر، لبنان و عربستان "توصیه‌نامه" دریافت کند که این کار از طریق ایمیل یا سایت های ارتباط اجتماعی قابل انجام خواهد بود.

داعش هچنین به تروریست های جدید دستور داده است که هنگام سفر کردن از کشور خود به سوی سوریه هیچ فردی را از جمله والدین، همسر، فرزند و دوستان از تصمیم خود مطلع نکنند و پس از رسیدن به پایگاه های آموزشی مجاز به مطلع کردن آنها خواهند بود.

داعش از تروریست های جدید می خواهد که مستقیماً به سوی ترکیه سفر نکنند بلکه از طریق چند کشور خود را به ترکیه برسانند تا باعث مشکوک شدن نیروهای امنیتی به آنها نشوند.

سران داعش همچنین به تروریست ها دستور داده اند که لباس های مشابه لباس داعشی ها نپوشند و ریش خود را بلند نکنند بلکه در طول سفر ریش خود را بترشاند و به جای حمل قرآن و تسبیح، سیگار به لب داشته باشند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها