یک اردنی در میان متهمان جنایت الاحساء

یک اردنی در میان متهمان جنایت الاحساء
چهارشنبه 21 آبان 1393 - 16:40

مقامات امنیتی عربستان از بازداشت یک اردنی در ارتباط با جنایت کشتار شیعیان عربستانی در روز عاشورا در استان الاحساء خبر می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه الوطن عربستان امروز چهارشنبه به نقل از سرلشکر منصور الترکی سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان نوشت: دستگاه های امنیتی سعودی یک خارجی مرتبط با جنایت الدالوة واقع در استان الاحساء را در شهر حائل دستگیر کردند.

وی افزود: این فرد تابعیت اردنی دارد.

الوطن خاطر نشان کرده که دستگاه های امنیتی عربستان وسایل شخصی این اردنی و از جمله دستگاه های تلفن همراه، رایانه و ... متعلق به وی را ضبط کردند.

این روزنامه عربستانی اضافه کرد: پس از دستگیری این اردنی، نیروهای امنیتی عربستان، وارد یکی از محله ها در شرق شهر حائل شده و اماکنی را مورد بازرسی قرار دادند.

افراد مسلح نقابدار، شامگاه عاشورا در یک حمله تروریستی به حسینیه المصطفی ر روستای الدالوه استان الاحساء واقع در شرق عربستان، هشت نفر از عزاداران حسینی را شهید و بیش از 30 نفر دیگر را زخمی کردند.

به دنبال این حادثه نیروهای امنیتی عربستان به تعقیب مهاجمان پرداختند و بر اثر درگیری بین دو طرف 2 نیروی پلیس عربستان کشته و 2 نفر دیگر مجروح و 6 نفر مظنون به شرکت یا دخالت در این حمله تروریستی دستگیر شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها