مصر از مسابقات جهانی شنای قطر انصراف داد

مصر از مسابقات جهانی شنای قطر انصراف داد
چهارشنبه 21 آبان 1393 - 18:56

العالم - رییس فدراسیون شنای مصر از انصراف شناگران کشورش از حضور در مسابقات جهانی شنا در دوحه قطر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این تصمیم از سوی هیات مدیره فدراسیون شنای مصر و بدون هماهنگی با "خالد عبدالعزیز" وزیر جوانان و ورزش این کشور و در پاسخ به سیاست قطر در قبال مصر پس از 30 ژوئیه 2013 اتخاذ شده است. 

خبرگزاری فرانسه گزارش داد: فدراسیون شنای مصر اعلام کرده که هر گونه مجازات از سوی فدراسیون بین المللی را می پذیرد و این کناره گیری به هیچ وجه به خاطر کاهش سطح فنی برخی از شناگران مصری نیست، چون مصر دارای شناگرانی آماده برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی است.

 تصمیم فدراسیون شنای مصر، زمینه را برای فشار بر فدراسیون هندبال این کشور برای شرکت نکردن در مسابقات قطر در سال 2015 نیز فراهم می کند، در حالی که تیم "الفراعنه" مصر سرگرم آماده سازی خود جهت شرکت در این مسابقات است. این مساله پس از آن موجب بروز حساسیت شده که تیم های امارات  و بحرین نیز انصرافشان را در این مسابقات اعلام کردند.  

این در حالی است که "خالد عبدالعزیز" وزیر جوانان و ورزش مصر در تماس تلفنی با "حسن مصطفی" رییس مصری فدراسیون بین المللی هندبال از وی درباره مجازات کشورش در صورت شرکت نکردن در مسابقات پرسیده بود و حسن مصطفی از مجازات های سنگین بر ضد فدراسیون هندبال مصر خبر داده بود. 

مسابقات جهانی شنا روزهای 28 نوامبر تا 8 دسامبر 2014 در قطر برگزار خواهد شد. 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها