دعوت از عشایر الانبار برای مقابله با داعش

دعوت از عشایر الانبار برای مقابله با داعش
جمعه 23 آبان 1393 - 15:56

العالم - فرمانده عملیات استان الانبار اعلام کرد که همچنان راه به روی داوطلبان عشایر استان الانبار برای پیوستن به نیروهای عراقی باز است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سرلشکر "قاسم محمدی" از عشایر این استان خواست تا با برداشتن سلاح در کنار نیروهای عراقی برای آزادسازی شهرهای این استان از لوث عناصر تروریستی داعش بایستند.

وی اظهار داشت که نیروهای عراقی بدون کمک عشایر قادر نخواهند بود استان الانبار را آزاد کنند.
سومریه نیوز به نقل از محمدی اعلام کرد: داوطلبان عشایر می توانند در پایگاههای الحبانیه (30 کیلومتری شرق الرمادی) و عین الاسد (90 کیلومتری غرب الرمادی) به ارتش بپیوندند. 
شماری از اعضای شورای استانداری الانبار دیروز (پنجشنبه) حمایت خود را از سرلشگر قاسم محمدی فرمانده جدید عملیات استان الانبار اعلام و تاکید کردند که وی قادر خواهد بود که این استان را از تروریست های داعش پاکسازی کند.
آنها همچنین، "رشید فلیح" فرمانده سابق عملیات الانبار را در عین حالی که فرمانده شجاع و دلیری خوانده بودند که در انجام برخی از وظایفش موفق نبود.
حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق 2 روز پیش دستور برکناری 26 نفر از فرماندهان نظامی عراقی را صادر، 10 نفر از افسران را بازنشسته و در مقابل 18 نظامی را در سمت های جدید در وزارت دفاع این کشور تعیین کرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها