اعترافات يك داعشی در برابر دوربین العالم

يکشنبه 25 آبان 1393 - 11:29

صلاح الدين(العالم)- نیروهای عراقی در عملیاتی در استان صلاح الدین ده ها فرد مسلح را به هلاکت رسانده و گروهی از سرکردگان داعش را که جنایتهایی در حق غیر نظامیان مرتکب شده اند، دستگیر کردند.

"محمد الربیعی" خبرنگار شبکه العالم از استان صلاح الدین عراق گزارش داد، نیروهای عراقی در این عملیات علاوه بر دستگیری تعدادی از سرکردگان داعش که به جنایت های خود در حق شهروندان اعتراف کردند؛ چندین خانه را که گروه های مسلح از آن به عنوان مراکز نظامی استفاده می کردند، پاکسازی کردند.
یکی از سرکردگان به اسارت درآمده داعش مقابل دوربین خبرنگار العالم اعتراف کرد که وی و سایر اعضای این گروه، در حال شلیک موشک، آواره کردن و هتک حرمت خانواده ها، سرقت دارایی واموال مردم و ایجاد هرج و مرج و خرابکاری  در سراسر عراق هستند.

منابع اطلاعاتی عراقی هم چنین از فرار اکثر سرکردگان خارجی این گروه به مناطق الانبار پس از تحمل خسارتهای جانی زیاد و از دست دادن مهمات خبر داد.

خبرنگار العالم گزارش داد: نیروهای عراقی در استان صلاح الدین توانستند بر مناطق و مزارع گسترده ای از منطقه الرفیعات واقع در غرب بخش بلد تسلط یابند.

گفتنی است درگیری ها در استان صلاح الدین هم چنان میان ارتش عراق و افراد مسلح داعش ادامه دارد و نیروهای عراقی با حمایت گروه های مردمی در حال پیشروی به سوی مناطق تحت کنترل افراد مسلح در الرفیعات واقع در غرب شهرستان بلد هستند.

نیروهای عراقی در این درگیری ها توانستند پس از به هلاکت رساندن دهها فرد مسلح، بر مناطق وسیع از جمله مزارع  این منطقه تسلط یابند.

به گزارش خبرنگار العالم، این عملیات پس از دریافت اخبار دقیق مبنی بر ایجاد اختلاف میان سرکردگان گروه های تروریستی به دلیل ناکامی های اخیر آنان در صلاح الدین، آغاز شد.
 

پربیننده ترین خبرها