مذاکرات داعش و النصره ناکام ماند

مذاکرات داعش و النصره ناکام ماند
يکشنبه 25 آبان 1393 - 13:46

مذاکرات گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره برای توقف درگیری ها بایکدیگر شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد : جبهه النصره و گروه های وابسته برای مذاکره با داعش درباره توقف درگیری ها بین این دو طرف و عدم ورود هر یک از دو طرف به مناطق تحت تصرف طرف دیگر ، یکی از اعضای ارشد خود را به استان رقه در شمال سوریه فرستادند. 

این مرکز وابسته به مخالفان سوریه در لندن اعلام کرد : داعش با درخواست جبهه النصره مخالفت کرد زیرا معتقد است که برخی از گروه های وابسته به جبهه النصره برای کسب رضایت کشورهای غربی به جنگ با داعش پرداخته اند.

از سوی دیگر خبرگزاری آناتولی ترکیه اعلام کرد گروه های مسلح در حومه جنوبی ادلب و حومه شمالی حماه، با طرح پیشنهادی استفان دی میستورا نماینده سازمان ملل در امور سوریه برای توقف درگیریها در حلب مخالفت کردند.

"شیخ موس احرار" عضو ارشد گروه تروریستی احرار الشام مدعی شد: طرح  میستورا به نظام سوریه فرصت می دهد که نیروهایش را از حلب به درعا منتقل کند.

" معتز الحاج " عضو ارشد گروه تروریستی موسوم به "گردان های فاروق اسلام" گفت: ما با توقف درگیری ها در هر منطقه ای از سوریه مخالفیم .

خبر دیگر اینکه داعش یکی از اعضای ارشد خود را به اتهام سرقت اموال این گروه تروریستی سربرید و جسدش را در یکی از میادین شهر دیر الزور در شرق سوریه آویزان کرد .

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها