اعترافات سران بعثی دستگیر شده در عراق

اعترافات سران بعثی دستگیر شده در عراق
دوشنبه 26 آبان 1393 - 13:36

یک منبع امنیتی در استان ذی قار عراق فاش کرد که بعثی های دستگیر شده اعتراف کردند که از عزت الدوری معاون اول صدام دیکتاتور معدوم عراق حقوق ماهیانه دریافت می کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این منبع امنیتی در مصاحبه با سومریه نیوز گفت: شماری از سران حزب منحل بعث که به تازگی دستگیر شده اند به صراحت اعتراف کردند که جلسه های سری در شهر الناصریه برگزار می کردند.
وی به شبکه عراقی سومریه نیوز گفت: دستگیر شدگان فاش کردند که هسته های خفته حزب بعث باردیگر فعالیت خود در مناطقی از این استان را ازسرگرفتند.
این منبع که خواست نامش فاش نشود، اظهار داشت: بعثی های دستگیر شده همچنین اعتراف کردند که از عزت الدوری با واسطه حقوق ماهیانه دریافت می کردند.
وی با اشاره به اینکه نمی توان از اهمیت این اطلاعات چشم پوشی کرد و باید به طور جدی با آن برخورد شود، تصریح کرد،این اطلاعات باعث شد نیروهای امنیتی تلاش های خود را افزایش دهند و همه توان شان را برای به شکست کشاندن طرح های تروریست ها به کار بگیرند.
فرماندار منطقه الشطره در استان ذی قار نیز به تازگی از دستگیری هسته های خفته مرتبط با حزب بعث در این استان پرده برداشت و گفت: این هسته ها حدود 2500 بعثی را برای اجرای طرح "تصرف زمین" بعد از حمله برای به دست گرفتن کنترل این استان، به خدمت گرفته است.
یک منبع پلیس استان ذی قار پیش از این گفته بود که شماری از سران ارشد حزب منحل بعث در برخی از مناطق این استان دستگیر شده اند.
دراین حال دهها نفر از خانواده ها و بستگان شهدا و آسیب دیدگان از سیاست های رژیم منحل بعث در استان ذی قار درخواست کردند سران بعثی دستگیر شده، اعدام شوند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها