ممانعت دوبارۀ صهیونیست‌ها از ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی

ممانعت دوبارۀ صهیونیست‌ها از ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی
دوشنبه 26 آبان 1393 - 22:57

قدس اشغالی، العالم - به دنبال جنایت گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست درحق "یوسف الرمونی" راننده فلسطینی، نیروهای اشغالگر صهیونیست بار دیگر از ورود جوانان و زنان فلسطینی به مسجدالاقصی جلوگیری کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از قدس اشغالی، نظامیان صهیونیست همچنین به زنان مستقر در محوطه مسجدالاقصی شریف حمله ور شدند و ضمن هتک حرمت به یکی از آنان، چهار نفر از آنها را بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر صهیونیست امروز (دوشنبه) به گروهی از شهرک نشینان صهیونیست اجازه ورود به مسجدالاقصی از سمت باب المغاربه و انجام مناسک خاص یهودیان را دادند اما از ورود فلسطینی ها به این مکان مقدس جلوگیری کردند.

خبرنگار العالم می افزاید: منطقه باب حطه که در مجاورت مسجدالاقصی قرار دارد و نیز مناطق الطور و ابودیس (زادگاه شهید الرمونی)، صحنه درگیری های شدید میان فلسطینی ها و نیروهای اشغالگر صهیونیستی بود و اوضاع در قدس به ویژه در اغلب مناطق نزدیک به مسجد الاقصى یا داخل قدس مانند مناطق الجوز و منطقه سلون و جبل المکبر ناآرام است.

برخی از گروه های ملی و اسلامی در قدس اعلام آماده باش کرده اند و رژیم صهیونیستی با استقرار نیرو و تجهیزات بسیار درصدد مقابله با این آماده باش احتمالی برآمده اند.

بر اساس این گزارش، فلسطینیان منتظر تحویل جسد الرمونی هستند اما نیروهای اشغالگر صهیونیست اعلام کرده اند که جسد این شهید فلسطینی را فقط پس از کالبدشکافی و با موافقت خانواده شهید تحویل خواهند داد اما زمان تحویل جسد به خانواده اش را مشخص نکرده اند.

پربیننده ترین خبرها