سرکرده جبهه النصره در درعا به هلاکت رسید

سرکرده جبهه النصره در درعا به هلاکت رسید
سه شنبه 27 آبان 1393 - 22:27

العالم - ارتش سوریه در نبرد با گروه های مسلح و تروریست، سرکرده جبهه النصره ملقب به ابودرداء را در درعا به هلاکت رساند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نبرد امروز ارتش و نیروهای مردمی کُرد سوریه با گروه های تروریستی نیز ادامه یافت و نیروهای کُرد توانستند کنترل شش ساختمان را که عناصر مسلح داعش در شهر عین العرب در آنها حضور داشتند، به دست بگیرند.

در همین حال نیروهای ارتش سوریه با هدف قرار دادن پناهگاه های تروریستها در درعا، 23 تن از آنها از جمله سرکرده جبهه النصره در درعا ملقب به ابودرداء را به هلاکت رساندند.

منابع میدانی تاکید کردند که مبارزان کُرد پس از درگیری های شدید، ساختمانهای واقع در اطراف شهرداری عین العرب را به کنترل درآوردند و در این درگیریها 13 نفر از عناصر داعش از جمله دو فرمانده آنها کشته شدند. در این درگیری همچنین مقادیر زیادی سلاح و مهمات و موشک انداز به دست نیروهای کُرد افتاد.

همچنین ارتش سوریه پناهگاه بسیاری از تروریستها را در منطقه الشیخ مسکین و در بسیاری از روستاهای ریف شمالی درعا هدف قرار داد و منهدم کرد در این حمله 23 نفر از تروریستهای جبهه النصره از جمله عبدالرحمن سدیاوی سرکرده النصره در درعا ملقب به ابودرداء به هلاکت رسید و چندین خودروی تروریستها نیز منهدم شد.

به گفته خبرگزاری سانا، ارتش سوریه با هدف قرار دادن گروه های تروریستی در شهرک دیرالعدس در ریف درعا شماری از تروریستها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را نیز زخمی کرد در این حمله یک خودروی حامل تیربار تروریست ها نیز منهدم شد.

همچنین ارتش سوریه محل تجمع تروریستهای النصره در روستاهای الکرت و عین البیضا در ریف لاذقیه را هدف قرار داد.

یگانهایی از ارتش همچنین بسیاری از تروریستها را در کفرشلایا، الکستن التحتانی، کفر روما، حمیمات الدایر، ابوجرین، المجاص و ابوالضهور در ریف ادلب به هلاکت رساندند. یگانهای دیگر ارتش نیز محل تجمع تروریستهای جبهه النصره در روستای الکرت و عین البیضا در ریف شمالی لاذقیه را منهدم کرد که بر اثر آن شماری از تروریستها که اغلب تابعیت خارجی داشتند، کشته و زخمی شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها