جهاد اسلامی:دفاع ازخود حق مشروع مردم فلسطین است

جهاد اسلامی:دفاع ازخود حق مشروع مردم فلسطین است
سه شنبه 27 آبان 1393 - 22:58

العالم - عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با حمایت از عملیات شهادت طلبانه امروز در قدس تاکید کرد حوادث بیت المقدس واکنش و دفاع مشروع فلسطینی ها از خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی است.

خضر حبیب روز سه شنبه درگفت و گوی تلفنی با شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد: تعدی صهیونیست ها به ملت فلسطین در باریکه غزه یا بیت المقدس و کرانه باختری هرگز متوقف نشده است.

وی افزود: در هر مکان از سرزمین اشغالی فلسطین، تجاوز مستمر و همیشگی، در اشکال مختلف مانند یهودی سازی، غارت و چپاول اراضی فلسطینی و آواره کردن فلسطینیان از خانه هایشان همواره وجود داشته است.

حبیب خاطرنشان کرد، ملت فلسطین صاحب این سرزمین و به همین دلیل مصمم است با امکانات ساده خود نیز از خویشتن دفاع کند و چاره ای هم جز این ندارد.

وی تاکید کرد، دفاع از خود حق مشروع ملت فلسطین در برابر زورگویی و استعمار صهیونیست هاست و هشدار داد که دشمن صهیونیست تلاش می کند طرح های خود را با ایجاد شهرک های جدید و توسعه شهرک های سابق به مردم فلسطین تحمیل کند.

عضو ارشد جهاد اسلامی افزود: در این نبرد سرنوشت ساز نباید خانواده های ما در بیت المقدس به تنهایی و بدون پشتوانه رها شوند و این باید یک نقطه عطف مهم در تاریخ قضیه فلسطین و تاریخ مبارزه با طرح های صهیونیستی باشد.

وی گفت: همگان باید به پا خیزند حتی کرانه باختری و غزه، اگرچه غزه بار غم و مشکلات ناشی از تجاوز صهیونیست ها را به دوش می کشد، اما باید در این مبارزه نقش موثر ایفا کند.

حبیب از امت عربی و اسلامی نیز خواست به نقش و مسوولیت خود در دفاع از مسجدالاقصی و مردم شریف بیت المقدس عمل کنند.

در عملیات شهادت طلبانه که روز سه شنبه، 27 آبان ماه، در شهرک "هارنوف" در قدس روی داد، 5 صهیونیست به هلاکت رسیدند و 12 صهیونیست نیز مجروح شدند که وضع 3 تن از آنان وخیم گزارش شده است.

به دنبال این عملیات "کمیته‌های مقاومت فلسطین" با اعلام آغاز انتفاضه در قدس، تأکید کرد که این انتفاضه متوقف نخواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها