نگهداری جانور درنده در امارات ممنوع شد + تصاوير

نگهداری جانور درنده در امارات ممنوع شد + تصاوير
دوشنبه 3 آذر 1393 - 18:32

یکی از امیرنشین‌های امارات، نگهداری و به همراه داشتن حیوانات درنده و خطرناک را ممنوع کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در پی رواج نگهداری از حیوانات درنده در شهرهای امارات، شیخ "سلطان بن محمد القاسمی" عضو شورای عالی امیرنشین ِ شارجه با وضع قانونی، هرگونه نگهداری حیوانات خطرناک و درنده در خانه ها یا مزرعه ها در شارجه را ممنوع کرد.

بر پایه این قانون، نگهداری حیوانات درنده، تنها برای باغ وحش ها، مراکز پژوهش های علمی و دانشگاه ها و سیرک ها مجاز خواهد بود که این اماکن نیز، برای نگهداری حیوانات درنده، ملزم به کسب مجوز هستند.

به نوشته روزنامه اماراتی البیان، شورای اجرایی امیرنشین شارجه در حال بررسی شروط لازم برای دستیابی به مجوز نگهداری حیوانات درنده برای مراکزی است که مشمول موارد استثنای این قانون هستند.

بر پایه این قانون، افراد متخلف، به پرداخت جریمه نقدی برابر با هزار درهم (حدود 724 هزار تومان) جریمه می شوند و جانور درندۀ آن ها مصادره و به کمیته محیط زیست و مناطق محافظت شده تحویل داده می شود.

اجرای این قانون، به کمیته محیط زیست و مناطق محافظت شده واگذار شده است و شهرداری و پلیس، به همکاری با این کمیته ملزم شده اند.

انتشار تصاویر متعددی از شهروندان اماراتی با حیوانات درنده در سطح شهر، ترس و وحشت اماراتی ها از احتمال گریختن این حیوانات از دست صاحبانشان و به هم ریختن تمام شهر را در پی داشت.


26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها