تروریستهای النصره در نبل و الزهراء ناکام ماندند

تروریستهای النصره در نبل و الزهراء ناکام ماندند
سه شنبه 4 آذر 1393 - 11:58

کمیته های مردمی در شهرهای شیعه نشین نبل و الزهراء در شمال حلب، حمله شدید تروریستهای جبهه النصره را دفع کردند و شماری از آنان را به هلاکت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مردم دو منطقه نبل و الزهراء یکی از تانکهای عناصر گروه تروریستی جبهه النصره را منهدم کردند.

گزارشها از این دو شهر حاکی است که عناصر جبهه النصره، دیروز (دوشنبه) متحمل شکست سختی شدند، به همین سبب به موشک بارانِ مناطق مسکونی نبل و الزهراء روی آوردند.

اما هماهنگی و همکاری میان کمیته های مردمی با ارتش سوریه، سبب شد اوضاع تحت کنترل باقی بماند، زیرا ارتش سوریه با پروازهای متوالی، کمربند امنیتی ایجاد کرد که گروه های مسلح را از پیشروی به سمت این دو منطقه باز می دارد.

نیروهای ارتش سوریه، در جبهه حندرات واقع در حومه شمالی حلب نیز پیشروی های مشهودی داشت و تروریستها در این جبهه، متحمل شکست هایی متوالی شد و ده ها تن از عناصر این گروه ها به هلاکت رسیده، شمار زیادی از آنان زخمی شدند.
در منطقه البریج در شمال شرقی حلب نیز نیروهای ارتش سوریه، با عناصر مسلح درگیر شدند.
یک منبع نظامی نیز به خبرگزاری سوریه گفت که یکی از یگان های ارتش سوریه، با همکاری گروه های مردمی، دو منطقه المناشر و المقلع و تپه های اطراف منطقه العویجه واقع در حلب را آزاد کردند و کنترل آن ها را به دست گرفتند و خسارت های سنگین جانی و تجهیزاتی به عناصر مسلح وارد کردند.

ارتش سوریه، با تسلط بر منطقه مجتمع مسکونی جوانان، راه امدادرسانی به عناصر مسلح در حدفاصل الجندول و العویجه را قطع کرد و به این ترتیب، حلقه محاصره تروریستها را کامل کرد و راه امدادرسانی به آنان از طریق ترکیه را بست.

در این میان، "نسیم ابوعره" فرمانده گروهک موسوم به "لشکر جسر حوران" در درگیری با نیروهای ارتش سوریه در شهر "الشیخ مسکین" زخمی شد.

از سوی دیگر، تروریستها به گلوله باران مناطق مسکونی در بصری الشام واقع در حمه درعا، شهرودندان را هدف قرار دادند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها