جمعیت وفاق بحرین:

دستور حمله به منزل شیخ عیسی قاسم از "بالا" رسید

دستور حمله به منزل شیخ عیسی قاسم از
سه شنبه 4 آذر 1393 - 14:22

جمعیت وفاق بحرین با هشدار به رژیم آل خلیفه درباره پیامدهای حمله به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم تأکید کرد که این حمله با دستور مقامات بالا انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عوامل مسلح رژیم آل خلیفه بامداد امروز (سه شنبه) به همراه تعدادی نقابدار به منزل شیخ عیسی قاسم روحانی سرشناس بحرینی حمله کردند و به بازرسی دقیق منزل پرداختند و از کارت های شناسائی اعضای خانواده اش عکسبرداری کردند.
جمعیت وفاق بحرین حمله به منزل شیخ عیسی قاسم را محکوم و اعلام کرد که رژیم عواقب حمله جسارت آمیز خود به منزل شیخ عیسی قاسم را خواهد دید .
جمعیت وفاق افزود : حمله به منزل شیخ عیسی قاسم با دستور مقامات بالا انجام شده است و این جسارت در حق شیخ عیسی قاسم جسارت به همه مردم محسوب می شود .
در بیانیه جمعیت وفاق آمده است: جسارت به شیخ عیسی قاسم نشان می دهد که بحرین با چه بحران سیاسی و امنیتی بزرگی مواجه است و رژیم با زور و قدرت کشور را اداره می کند ولی رژیم باید بداند که با چنین اقدامات جسورانه ای نمی تواند رسوایی انتخابات نمایشی و غیرمردمی خود را بپوشاند.
جمعیت وفاق خاطرنشان کرد که انتخابات پارلمانی اخیر بحرین درحالی برگزار شد که بیش از 70 درصد مردم، آن را تحریم کرده بودند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها