توجیه عجیب آل خلیفه برای حمله به منزل شیخ عیسی قاسم

توجیه عجیب آل خلیفه برای حمله به منزل شیخ عیسی قاسم
سه شنبه 4 آذر 1393 - 15:12

در پی افزایش اعتراضها و واکنشها به حمله نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی سرشناس بحرینی، وزارت امور داخلی این رژیم توجیه عجیبی را برای این اقدام خطرناک خود مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از سایت "مرآه البحرین" وزارت امور داخلی رژیم آل خلیفه ادعا کرد که نیروهای این رژیم در جستجوی یکی از افراد تحت تعقیب در ارتباط با انفجار اتوبوس در منطقه البدیع در 20 نوامبر بودند.
این وزارتخانه همچنین برای توجیه ورود غیرقانونی نیروهای امنیتی به منزل شیخ عیسی قاسم، ادعا کرد که این نیروها قبل از ورود به منزل از ساکنان آن اجازه گرفتند !!
با این حال در بیانیه وزارت امور داخلی رژیم آل خلیفه، به منزل مذکور و اینکه چه کسی صاحب آن است اشاره ای نشده.
نیروهای رژیم آل خلیفه بامداد امروز (سه شنبه) به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی و عالم سرشناس بحرینی حمله کردند.
تصاویر منتشر شده از این حمله بیانگر آن است که نیروهای آل خلیفه به بهانه بازرسی، خسارتهای بسیاری را به وسایل منزل این عالم سرشناس بحرینی وارد کرده اند.
جمعیت وفاق بحرین هم در پی این حمله در بیانیه‌ای اعلام کرد ده‌ها تن از نیروهای رژیم آل‌خلیفه با سلاح به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم یورش بردند و به تخریب وسایل منزل ایشان پرداختند.
جمعیت وفاق، رژیم آل خلیفه را مسؤول این اقدام خطرناک دانست و آن را اقدامی ماجراجویانه و حساب نشده توصیف کرد.
انجمن حقوق بشر بحرین هم حمله نیروهای آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم عالم سرشناس بحرینی را به هدف گرفتن انتقام شکست انتخابات اخیر دانست.
جمعیت‌ها و احزاب و گروه‌های مختلف بحرینی و حوزه علمیه این کشور هم حمله نیروهای آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم را اقدامی وحشیانه توصیف کردند، که موجب ضربه زدن به امنیت این کشور می شود.
این دومین حمله نیروهای رژیم آل خلیفه به منزل این عالم سرشناس بحرینی است.
سال گذشته نیروهای آل خلیفه با یورش به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم در شهر "الدراز" (غرب منامه) خسارتهایی را به منزل ایشان وارد کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها