چرا آل خلیفه به منزل آیت الله عیسی قاسم حمله کرد؟

چرا آل خلیفه به منزل آیت الله عیسی قاسم حمله کرد؟
سه شنبه 4 آذر 1393 - 17:14

مسئول اداره آزادی های دینی دیده بان حقوق بشر بحرین گفت: حمله نیروهای آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم نشانه ورشکستگی رژیم حاکم است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از پایگاه اینترنتی "اخبار البحرین"، شیخ میثم سلمان، حمله نیروهای امنیتی مسلح و نقابدار به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد و گفت: نیروهای امنیتی به شکل غیر قانونی و وحشیانه به بازرسی از منزل ایشان مبادرت کردند.
مسوول اداره آزادی های دینی دیده بان حقوق بشر بحرین افزود: شکست آشکار رژیم بحرین در انتخابات اخیر مجلس و تحریم انتخابات از سوی مردم، باعث جنون رژیم شد تا حدی که مرتکب این عمل شنیع شد و این اقدام نشانه ورشکستگی و دنائت آن است.
شیخ سلمان ادامه داد، این حمله نقض قوانین داخلی، موازین اجتماعی، دینی و سیاسی است و به همین دلیل رژیم حاکم مسوول تبعات بسیار خطرناک این تعدی آشکار است.
وی تصریح کرد، رژیمی که 38 باب مسجد اوقاف جعفری را تخریب، هزاران نفر از اتباع این مذهب را بازداشت و شکنجه کرده و بسیاری را به شهادت رسانده است، همچنان به جنگ علیه تمام مقدسات و خطوط قرمز این مذهب ادامه می دهد.
شیخ سلمان افزود: هدف از این اقدام برنامه ریزی شده و خطرناک، منحرف کردن مردم از مسیر فعالیت مسالمت آمیز در خصوص مطالبات قانونی از جمله درخواست تغییرات دموکراتیک در بحرین است.
نیروهای رژیم آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی و عالم سرشناس بحرینی حمله کردند.
منابع بحرینی روز سه شنبه اعلام کردند که نیروهای آل خلیفه با حمله به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، روحانی سرشناس بحرینی، ضمن تخریب وسایل منزل به ارعاب ساکنان آن و بازرسی از منزل پرداختند.
این دومین حمله نیروهای رژیم آل خلیفه به منزل عالم سرشناس بحرینی است.
سال گذشته نیروهای آل خلیفه با یورش به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم در شهر "الدراز" (غرب منامه) خسارتهایی را به منزل ایشان وارد کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها